Jeg har 22 måneder mellem mine ikke helt det du søgte , men kommer alligevel med mine oplevelser .
Min store havde kolik de første 4.5 måned , aldrig havde jeg drømt om at nr to ville få der os , min store skreg fra 12 middag til 24 aften ca .
jeg fødte så lillesøster i Oktober , ud kom en pige der skreg fra hun kom ud til hun var 4 måneder , hun skreg fra 17-02 om natten .
Vi boede i en 2 værelses lejlighed med et værelse , det havde storebror at sove i , desværre lå værelser lige op til stuen hvor vi sov med lillesøster som jo skreg hele aftenen og store dele af natten ,
jeg synes taget vores situation i betragtning at det var det hårdeste nogensinde , jwg stod alene med lillesøster faren trak sig helt anden gang han kunne slet ikke overskue alt det skrigeri igen , jeg rendte rundt med lillesøster på armen eller ude på landevejen store dele af aftenen natten , far skulle op på arbejde og storebror skulle os være frisk til dp dagen efter jo ..
Vi glemte uden tvivl vores forhold og det kostede os forholdet til sidst , da lillesøster var 3 måneder gammel valgte jeg at flytte med børnene alene . Vi kan kalde det hel i uheld men far blev fyrer , jeg skulle opereres og min operation mislykkedes ret meget , jeg var derfor lammet i højre side , det gjorder at far måtte tage over med børnene da jeg slet ikke var i stand til det , det første os sammen igen ,vi har boede hver for sig i halvandet år. Men bor sammen den dag i dag .
De alm dagligdags ting nåede jeg imens storebror var afsted i dp .
men har man lysten og overskuddet til en mere skal man gøre det , der hele bliver bedre ved man , da lillesøster var 6 måneder synea jeg tingene var meget nemmere vi fik en super rytme , begge børn kom i seng ca kl 20 og sov hele natten .
Man skal bare huske på at får den næste kolik os jamen så er det vigtigt man husker hinanden på at det går over igen og tiden til jer to kommer igen når perioden er over ..