Skruk og kæresten er ikke klar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. april 2015

Anonym trådstarter

Hej

sagen er den at jeg er enormt skruk og min kæreste langt fra er klar til et barn. Han har børn fra tidligere forhold og jeg har ingen.

jeg frygter at han aldrig blir klar men bare siger det for at holde på mig..

jeg ved ikk hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg elsker ham overalt på jorden men ønsker mig virkelig også er barn..

nogle gode råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2015

Spirrevip

Anonym skriver:

Hej

sagen er den at jeg er enormt skruk og min kæreste langt fra er klar til et barn. Han har børn fra tidligere forhold og jeg har ingen.

jeg frygter at han aldrig blir klar men bare siger det for at holde på mig..

jeg ved ikk hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg elsker ham overalt på jorden men ønsker mig virkelig også er barn..

nogle gode råd?

Hvad folk gav mig af råd herinde, så tag en snak med ham omkring dine ønsker, og lad ham gå og summe lidt. Herhjemme tog det ikke en andet end et par måneder, før at han kom frem til at vi skal igang om et års tid, selvom han SLET IKKE var klar for 4 måneder siden

Anmeld Citér

2. april 2015

Anonym trådstarter

Spirrevip skriver:

Hvad folk gav mig af råd herinde, så tag en snak med ham omkring dine ønsker, og lad ham gå og summe lidt. Herhjemme tog det ikke en andet end et par måneder, før at han kom frem til at vi skal igang om et års tid, selvom han SLET IKKE var klar for 4 måneder siden

Men er du aldrig bange for at når det år så er gået så er han alligevel ikk klar? 

Min kæreste sagde helt nej til børn da vi mødte hinanden for 1,5 år siden men er nu gået med til 1 barn. Han er bare slet slet ikke klar endnu men jeg er så forbandet skruk..

Anmeld Citér

2. april 2015

Spirrevip

Anonym skriver:

Men er du aldrig bange for at når det år så er gået så er han alligevel ikk klar? 

Min kæreste sagde helt nej til børn da vi mødte hinanden for 1,5 år siden men er nu gået med til 1 barn. Han er bare slet slet ikke klar endnu men jeg er så forbandet skruk..

Nej det er jeg ikke. Han er meget fast i hans beslutninger, og han er også selv begyndt at snakke om det 

Tag det som det kommer... Måske kommer han selv og siger det en dag, for det nytter ikke noget at presse ham (personlig erfaring)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.