Endelig fundet stedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. august 2014

Mia Andersen-vb

Hejsa
Så fandt jeg endelig dette sted. Jeg har gået og savnet en flok piger at snakke det hele igennem med.
Jeg blev først gravid som 40 årlig (er nu blevet 41) efter en lang besværlig omgang. Vi prøvede selv i 1,5 år og fik så fertilitets hjælp et år uden effekt. Den sidste omgang ægudtagning var MEGET smertefuld og med endnu en skuffelse, valgte vi at vente julen over for så at tage stilling til om vi ville prøve med endnu en gang hormoner.
Min menstruation kom aldrig, og jeg tog til en skanning på fertilitets klinikken for at få gang i min krop igen. Det viste sig at jeg var 7 uger henne uden nogen hjælp andet end ro og afstresning. Typisk ikke?
Så nu går jeg med kæmpe mave og glæder mig til det bliver september. Graviditeten har været forholdsvis smertefri med hensyn til bivirkninger. Kun ca 5 ugers madlede uden opkast og så en sygemelding fra mit arbejde de sidste 5-6 uger pga plukkeveer som heldigvis ikke har sat gang i noget, så alt i alt har jeg vist været ganske heldig.

Det var egentlig ikke min hensigt at vente så længe med at få børn, men livet artede sig sådan at jeg først fandt den rigtige i starten af 30'erne og så tog jeg en universitets uddannelse i England, og pludselig var jeg 38 før det var smart at starte på at få en baby.
Heldigvis gik det alligevel på trods af 'dårlige' ods ifølge læger osv.

Så det var min historie :-)

Hilsen
Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.