Hej juli-terminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. marts 2014

Ditte27-vb

Hejsa

Jeg har termin 17/7 og er førstegangsfødende. Det er lidt skræmmende med alt jeg føler, jeg ikke ved - men forsøger da at få gjort noget ved det inden juli ;)

Jeg bor i Greve med min kæreste og vores hund.

Jeg skriver, fordi jeg gerne vil i kontakt med andre gravide og dele tanker og erfaringer.

Hilsen Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

TinaHolmgren-vb

Ditte27 SKREV:
HejsaJeg har termin 17/7 og er førstegangsfødende. Det er lidt skræmmende med alt jeg føler, jeg ikke ved - men forsøger da at få gjort noget ved det inden juli ;)Jeg bor i Greve med min kæreste og vores hund.Jeg skriver, fordi jeg gerne vil i kontakt med andre gravide og dele tanker og erfaringer. Hilsen Ditte

Hej hej...
Jeg har også termin i juli (25-7) og er førstegangsfødende;-)
Ja, det er jo en helt ny og fantastisk verden som åbner sig for en.Vi tager lidt tingene som de kommer... Man vil jo den bette skat det bedste i verden, så mon ikke det helt nok skal gå :-) ?!? Jeg tror ikke at man kan forbedre sig helt på hvad der kommer til at ske, men bare tage en dag af gangen og huske at nyde det. Det lyder meget rosenrødt, men ved skam godt at man bliver overrasket over mange ting. (Har været ung pige i huset)
Jeg er 28 år og bor i en lille by i Nordjylland (Vadum), sammen med min mand og vores lille hund ;-)

Hilsen Tina

Anmeld

1. april 2014

esil87-vb

Hej. Jeh har termin d. 7.7.2014, hvor jeg venter dreng nr 2. :-)
Jegner 26 år bor i Nordjylland i en lilæe by som hedder Jerup. Dog flytter mig, min kæreste og søn på 2 til Hjørring 1. Juni.
Hvor vi ikke kender nogen ud over min mor og min farfar. Det bliver lidt skræmmende..
Ingen grund til nervøsitet til jer, man finder så hurtigt en rytme hvor alt bare passer ind. :) har i spørgsmål er i velkommen til at skrive. :)

Mvh Lise

Anmeld

8. april 2014

Miriam -vb

Hej. Jeg har termin 8/7. Det er mit tredje barn, men det er lige så spændende som de to andre gange. Jeg er 34 og bor i midtjylland. Jeg har alle gange, lidt meget under kvalme og opkast, så det har været lidt barsk, særligt nu, hvor der har været to andre at skulle tage sig af samtidig:0/
Jeg har haft gode fødsler og ser igen frem til den særlige oplevelse af at se sit barn første gang- det er fantastisk. Nu gælder det om at holde rastløsheden i ro;0)

Anmeld

15. april 2014

Ditte27-vb

Heii :)
Jeg termin den 30/7
Jeg er 25 bor i Roskilde og venter en lille dreng :)

Jeg er lidt overrasket over hvordan jeg synes jeg har ændret mig. Mit arbejde har altid været en stor del af mig, og var der noget jeg var utilfreds med så tøvede jeg ikke med at sige det.
Men sådan er det slet ikke mere, nu er ham lille fis det aller vigtigeste for mig.
Da jeg var til midtvejs scanning ringede de efterfølgende og bad mig komme igen, da der var 'noget' med billederne, det viste sig at det ene hjertekammer var mindre end det andet og de viste ikke om det ville have nogle betydning for ham. Vi var så inde til scanning igen i sidste uge og det var heldigvis voksede så det fulgte fint med nu :)
Det fik pludselig for for en, hvor stærkt er bånd der allerede er knyttede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.