musen79 SKREV:
Kære Piger
Så ville jeg også lige være lidt med herinde. Sidste gang jeg var gravid, nåede jeg desværre ikke at komme på banen herinde, før end jeg desværre aborterede i uge 6+3, fandt ud af det i uge 12. Lang og træls hoistorie med 2 udskrabninger, men havde nok været rart at dele den med nogen herinde dengang. Så gik tiden bare og det føles forkert pludselig at melde sig ind her, når jeg ikke længere var gravid :( Men nu er jeg gravid igen i uge 4+1, så det er meget nyt og jeg har selvfølgelig en kostant indvendig frygt. En frygt jeg overhovedet ikke havde første gang! Jeg fylder 35 år i februar, men det er et bevidst vi har valgt at vente så længe. Begge gange har jeg været så heldig at blive gravid lige med det samme. Ville rigtig gerne høre lidt fra andre førstegangs fødende på min alder - om deres tanker og oplevelser og om valget med at vente lidt længe end flertalet 
Ønsker jer alle en fantastisk graviditet 
Jeg var 4 mdr fra at fylde 40 da jeg blev graid, efter svære odds! Har endometriose, har fået fjernet den ene æggeleder og æggestok, har haft en overvægt på 80 kg jeg er kommet af med, og så var jeg i overgangsalderen. Men jeg havde en fantastisk graviditet, dog fik jeg tarmslyng og blev opereret i 24+1 og 5 døgn senere måtte jeg igen under kniven, fik fjernet galdeblæren.. Det var dog det eneste besværlige for mig.
Ville gerne gøre det igen men det sker desværre nok ikke da det vil være 1:1000000 chance for at det lykkes på normal vis, og jeg orker ikke hormon helvedet igen... Og inden længe bliver jeg 42 så løbet er vist ved at være kørt...
Men jeg har den skønneste søn på 15 mdr, og har nydt hvert et sekund med ham, og gør det stadig. Også selvom det nogengange er hårdt med at rende om natten efter en sut, men jeg gør det gerne for han beriger vores liv SÅ MEGET!!!
Så jeg vil bare ønske dig pøj pøj og glæd dig!
Anmeld