termin i august

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2014

moraugust-vb

Hej!  Jeg er gravid i uge 9+5. Har været til første lægeundersøgelse og venter på at blive indkaldt til nakkefoldsscanning. Jeg har termin d. 5 aug. Kunne være super hvis der er andre der har termin i aug, der vil melde sig:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Ønskebarn14-vb

Hejsa:)

Jeg har også termin til august, så jeg melder mig gerne på banen her ;)
Jeg er 9 uger henne i dag, så det ligger da forholdsvist tæt ;)
Jeg skal til min første lægeundersøgelse i den kommende uge, så det glæder jeg mig til . Dog er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal forvente mig af undersøgelsen, men det må tiden jo vise :)

Anmeld

21. januar 2014

MinGave14-vb

Hejsa

Jeg melder også min ankomst :) Termin 24 august og var til første lægeundersøgelse i går...

Eller det vil sige jeg synes ikke det var en undersøgelse, da jeg bare skulle svare på mange spørgsmål, ha taget blodprøver og en urin prøve :)

Får min vandre journal på mandag og venter nu også bare på indkaldelse til nakkefoldsscanningen :)

Har I problemer med kvalme? Det ramte mig som en hammer i sidste uge og er sgu ikke helt tilfreds med situationen ;)

Anmeld

14. juli 2014

Heide-vb

smile Hejsa jeg er ny på denne side Jeg er 37 år  :-) Jeg har termin den 10 august og kunne rigti godt tænke mig at komme i kontakt med andre skønne kvinder der har termin dero-telefon Det er mit første barn er der nogle der kunne tænke sig at evt få kontakt?

Anmeld

22. juli 2014

moraugust-vb

Heide SKREV:

smile Hejsa jeg er ny på denne side Jeg er 37 år  :-) Jeg har termin den 10 august og kunne rigti godt tænke mig at komme i kontakt med andre skønne kvinder der har termin dero-telefon Det er mit første barn er der nogle der kunne tænke sig at evt få kontakt?

Anmeld

22. juli 2014

moraugust-vb

Hej heide

Jeg er også ny og har lige oprettet en profil.
Jeg er 35 år og venter første barn d.17 aug.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.