JKVH SKREV:
Kære piger har i dag været til NF (ja nu er der no Way back 12+1) :-) og det skal der heller ikke være. Det var en rigtig vidunderlig scanning men en jordemoder der er lige ved at gå på pension, så en erfaren én af slagsen.. Hun skannede længe og en masse blodkar mv man normalt først ser efter i ca 18 uge... Super skønt.. Man kunne mærke hun nød det, vi talte lidt om køn mv at vi glædede os til at få det af vide - så sagde hun ' vil I have mit bud på hvad det er?' Det ville vi meget gerne...-'jeg kan jo ikke være sikker men det ligner utrolig meget en pige- den streg isner mellem benene er vandret hvor man ved drengebørn ofte ser den er lodret' -Hverken min kæreste eller jeg (vi er læge og sygeplejerske) ved hvad hun mente med den streg, men hvor sikkert er dette udsagn mon? Hun sagde jo vi ikke måtte hænge hende op på det, men virkede meget sikker---Er der andre af herunder har oplevet lign el har en kommentar til dette? :-)Glædelig jul til jer allesammen og ønsket om et vidunderligt nytårMvh JKVH termin 6.7.14
Tillykke med graviditeten!
Vi fik først kønnet at vide i uge 18, men det var fordi han lå og strittede med lille peter lige op i luften! Jeg blev skannet hver anden uge fordi jeg er GBY'et og fordi vores dreng ikke tog på som han skulle i graviditeten.
Men husk at tage det som et måske, selv erfarne kan tage fejl!
Anmeld