RE: Gratis babypakker/startpakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. december 2013

Jeamie-vb

Hvor man kan få dem ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

Trine Stivang Rasmussen-vb

Jeamie SKREV:

Hvor man kan få dem ?

Anmeld

17. december 2013

Jeamie-vb

Der kommer ikke et stort område du kan skrive i ? Har du prøvet fra en anden browser ? cheerful

Anmeld

23. december 2013

Tak for rådet med anden browser ;-) Nu virker det... Feltet kom frem før, men det var inaktivt, så jeg kunne ikke skrive i det...

Tilbage til starten: Hvilke start/babypakker findes der? Jeg har fået fra Rema 1000, apoteket og Babysam... Har bestilrt i LLDL også...

Er der nogen jeg har overset?

På forhånd tak :-)

Og: glædelig jul!

Anmeld

25. december 2013

Jeamie-vb

Og herinde fra smile... Matas smile.. Bilka, Føtex, Libero.. Er i tvivl om Brugsen også har mere ..

Glædelig jul.. 

Undskyld jeg først så din besked nu. Har julet på højtryk smile, men fedt det virker nu o-flag

Anmeld

7. januar 2014

Feb2014-vb

Hvordan fik du den i Lidl ? Jeg har forsøgt st bestille 2 gange uden st høre mere fra dem......

Anmeld

8. januar 2014

Takker for svar...

Så mangler jeg kun en fra Bilka/Føtex... Har lige hentet den fra LIDL - klart en af de bedste sammen med den fra Rema 1000. LIDL's indeholder en pakke bleer, en pakke vådservietter, en pakke engangsvaskeklude, to sutter og en overraskese ;-)

Den fra LIDL fik jeg ved at gå ind på deres hjemmeside, trykke på Gratis babypakke, udfylde formularen, og så modtog jeg en mail. Denne mail skulle printes og medbringes til den LIDL butik jeg havde valgt da jeg udfyldte formularen. Efter 5 hverdage kunne jeg hente den...

Har forsøgt at hente en pakke på apoteket -  med de kan ikke få den hjem pt. Det har de så sagt siden starten af december - så bliver ved med at prøve. I et apotekerudsalg lavede ekspedienten dog selv en lille poser med en masse cremeprøver - både til mor og barn. Ved ikke om man bliver registreret når man får den 'officielle' pakke på apoteket - men blev ikke på apotekerudsalget - så jeg kan jo i princippet få fra flere steder....

Nogen der har fået fra apoteket?

Trine

Anmeld

14. januar 2014

Iuliia-vb

Jeg kan ikke bestille i Bilka,Fotex og Brugsen.Kan du hjælpe?Tak.

Anmeld

17. februar 2014

Trine Stivang Rasmussen SKREV:

Takker for svar...

Så mangler jeg kun en fra Bilka/Føtex... Har lige hentet den fra LIDL - klart en af de bedste sammen med den fra Rema 1000. LIDL's indeholder en pakke bleer, en pakke vådservietter, en pakke engangsvaskeklude, to sutter og en overraskese ;-)

Den fra LIDL fik jeg ved at gå ind på deres hjemmeside, trykke på Gratis babypakke, udfylde formularen, og så modtog jeg en mail. Denne mail skulle printes og medbringes til den LIDL butik jeg havde valgt da jeg udfyldte formularen. Efter 5 hverdage kunne jeg hente den...

Har forsøgt at hente en pakke på apoteket -  med de kan ikke få den hjem pt. Det har de så sagt siden starten af december - så bliver ved med at prøve. I et apotekerudsalg lavede ekspedienten dog selv en lille poser med en masse cremeprøver - både til mor og barn. Ved ikke om man bliver registreret når man får den 'officielle' pakke på apoteket - men blev ikke på apotekerudsalget - så jeg kan jo i princippet få fra flere steder....

Nogen der har fået fra apoteket?

Trine

Anmeld

17. februar 2014

Fik i går at vide at apoteket ikke længere har startpakker :-( Bare info...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.