Jubii, vores held er vendt :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Tut

Hej piger,

Vi har ikke lige frem haft heldet med os det sidste ½ år, men nu ser det ud til at vende

Vi har lige haft en assurandør fra tryg ude og se på en svampeskade vi har i vores tag i carporten/udhuset og de vil sørme gerne dække det... Det tilbud vi har fået fra en tømrer på at lægge helt nyt tag og isolering mm. er på lidt over 50.000 kr. - SÅ VI ER BARE SÅ GLADE... Nu skal vi kun betale selvrisikoen på 2500 kr. det er jo fantastisk.

Og ikke nok med det, så rende der en gardinmand rundt herhjemme nu og hænger gardiner op. For over 1 mdr. siden havde vi en gardinbus ude og tage mål, så vi kunne bestile nogle mørklægningsgardiner til ungernes værelser og vores soveværelse. Og de sagde at der ville gå 14 dage, men de ringede så og rykkede det en uge. Og da den uge var gået, så ringede de igen og rykkede det en uge. Og sørme om de ikke lige rykkede det en uge IGEN.

Men for 45 min siden ringede de og sagde at nu var gardinerne endelig kommet, og om jeg var hjemme, for så ville de sende en mand med det samme. Og så er det jo lidt rart at gå hjemme, for 20 min senere stod der en montør, og er nu ved at montere det

Og i aften kommer min fætter og hjælper Christian med at lægge gulvtæppe på lillesøsters værelse, så det kan blive klar til hun kommer.

Og her kl. 14 ringede jeg til min læge som skulle dyrke en urinprøve fra i går, og jeg har blærebetændelse, hvilket højst sandsynligt er grunden til at mine plukkeveer gør så hamrende ondt. Så det burde også snart komme i orden

Så nu ser det hele lige pludselig lidt lysere ud.

Ville bare lige dele min glæde med jer.

Knus en meget glad Tut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Susan1978

Skøn læsning tutter.. har du fået kigget billeder, eller er de ikke kommet?

Anmeld

9. september 2009

Tut

Susan1978 skriver:

Skøn læsning tutter.. har du fået kigget billeder, eller er de ikke kommet?

jo det er kommet. Tak.

Han fået kigget på dem, og de er super gode.

Jeg har fået redigeret lidt i dem, tilpasset størrelse og lavet nogle af dem s/h.

Tusind tak.

Anmeld

9. september 2009

Susan1978

Tut skriver:

jo det er kommet. Tak.

Han fået kigget på dem, og de er super gode.

Jeg har fået redigeret lidt i dem, tilpasset størrelse og lavet nogle af dem s/h.

Tusind tak.

super smukke, håber det falder i god smag.

Anmeld

9. september 2009

Juniors mor

Dejligt at høre
Husk fortsat at passe godt på dig selv og lillesøster

Anmeld

9. september 2009

Louise mortil4

dejlig læsning tut.

Det ville da være skønt hvis du slap for de p... plukveer og måske kan få lov til at komme op at gå igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.