Mit nye skønne legetøj (ik' så meget om børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Helle30

Jeg har jo købt en saftpresser, og jeg er helt solgt.
Den æder alt, hvad man putter i den, og man behøver ikke skære og snitte, for den er stor nok til at man kan proppe hele æbler og pærer ned.

Jeg har lige drukket et stort glas juice af: gulerod, bladselleri, rødbede, tomater, spinat, agurk og citron.

- Det lyder eddermame ulækkert - I know - men for f... hvor smagte det bare fantastisk.
I morges drak jeg juice af kiwi, æble, citron og spinat. - Det var helt himmelsk, og juicen havde den smukkeste grønne farve pga. spinaten.

Og så er maskinen bare så super nem at gøre ren.

Ja, jeg kan slet ikke få armene ned. Jeg er sikker på, at min mand også ville kunne lide den med grøntsagerne - så længe jeg ikke fortæller om ingredienserne før bagefter.

Det var bare det, jeg ville sige... Hej!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Kaufie

Det lyder saft-susemig sundt!

Hvor finder du opskrifterne - eller sjusser du dig frem til hvad der smager godt sammen?

Anmeld

9. september 2009

Lise

Så du propper æwler, appelsiner, bladselleri mv i mit alles???? Være sig skrald, kernehus mv...???

Hvis man kan det, hvorfor stod jeg så og snittede og skar og svinede hele køkkenet til???

Anmeld

9. september 2009

Tut

Smidder du virkelig æbler og pærer i med kernehus og skrald?

Hold da op, hvis man kan det, så må jeg da også eje sådan én

Anmeld

9. september 2009

Helle30

AAAALT søde Lise og Tut. Nu har jeg ikke juicet appelsiner endnu, men de skal nok lige skrælles for at undgå skrællens bitre smag, men de skiver citron jeg har brugt indtil videre, har jeg ikke skrællet. En blomme ville jeg nok også lige udstene for at skåne knivene, men ellers ryger alt bare i.
Alt affaldet ryger op i en beholder bag på maskinen.
Men det er vist ikke alle maskiner, der har så stort et rør, at hele frugter bare kan gå igennem.

- Helle - skal lige nå ud og købe ananas og melon til maskinen, før jeg henter Sofie

Anmeld

9. september 2009

Helle30

På dvd-en skar gutten bare skiver af ananasen og proppede i. Han pointerede endda, at man skal lade skrællen blive på, da en stor del af vitaminerne sidder lige under skrællen. Den skal selvfølgelig lige vaskes.

- Helle

Anmeld

9. september 2009

Tut

Helle30 skriver:

AAAALT søde Lise og Tut. Nu har jeg ikke juicet appelsiner endnu, men de skal nok lige skrælles for at undgå skrællens bitre smag, men de skiver citron jeg har brugt indtil videre, har jeg ikke skrællet. En blomme ville jeg nok også lige udstene for at skåne knivene, men ellers ryger alt bare i.
Alt affaldet ryger op i en beholder bag på maskinen.
Men det er vist ikke alle maskiner, der har så stort et rør, at hele frugter bare kan gå igennem.

- Helle - skal lige nå ud og købe ananas og melon til maskinen, før jeg henter Sofie

Det er dælme smart

Sådan en må jeg da eje, nu hvor jeg skal gå hjemme i en evighed, så kan jeg jo bruge tiden på at fylde mig med hjemmelavet frisk juice.

Hvilket mærke og model er din maskine?

Anmeld

9. september 2009

Helle30

Tut skriver:

Det er dælme smart

Sådan en må jeg da eje, nu hvor jeg skal gå hjemme i en evighed, så kan jeg jo bruge tiden på at fylde mig med hjemmelavet frisk juice.

Hvilket mærke og model er din maskine?

Philips hr1861 - Wupti.com tager ca. 900 kr inkl. fragt. Jeg bestilte den en eftermiddag og havde den næste dag med posten.

- Helle

Anmeld

9. september 2009

Susan1978

hold nu op... sådan en må jeg da også bare eje..

Anmeld

9. september 2009

Rasmine

Øv, en saftpresser.
Troede lige du havde fået en boytoy?
Lidt celeb må man da gerne ønske man var engang imellem???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.