Slem hovedpine :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. september 2009

banaman89

Jeg var på migræne-piller før jeg blev gravid, som jeg selvfølgelig blev bedt om at stoppe med at tage der vi fandt udaf jeg var blevet gravid ..

Men nu har jeg haft en rigtig slem hovedpine siden torsdags og kan virkelig ikke holde dette ud mere

Jeg har gået hele graviditeten uden at skulle tage nogle form for piller men siden mit fald ude i køkkenet har jeg levet af smertestillende (8stk. om dagen) Her imorges var det bare for meget jeg havde lagt vågnen siden kl.2 til 6 pga hovedpine, murren i min lænd og stikkende smerter fra nalven og nedad .. Har så mange smerter så jeg kaster op ..

Jeg græd da min forlovet vågnede og kunne ikke stoppe igen, havde så meget lyst til at tage en migræne-pille, for hverken hovedpines-piller, køligt væske eller massage ved skuldrene og i hovedet hjælper ..

Min læge aner ikke hva han skal gøre .. MIn forlovet føler sig magteløs over ikke kunne gøre noget

Føler at det eneste der holder mig oppe er min bebs i maven som stadigvæk sparker helt vildt hverdag og hele tiden ..

Er der andre af jeres gravide som har migræne eller bare en slem hvedpine som ikke vil forsvinde igen?
Eller bare nogle som har nogle gode råd??

Hilsen Anna ,, som glæder sig til at føde så hun må tage sine piller igen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Mira0911

Hvad med at prøve at kontakte din læge, så i kan finde en løsning... Slet ikke rart at gå med sådan en slem hovedpine...

Hvis din læge ikke ved hvad han skal gøre - Så synes jeg godt nok det er en dårlig læge....

Anmeld

9. september 2009

pipsen

Puha har selv voldsom hovedpine af og til og kender godt smerten, der er så slem man kan komme til at kaste op, så vil bare sige jeg føler med dig. Somme tider hjælper en lille pose chips og cola på mig (nej, det er ikke tømmermænd). Ellers har du undersøgt noget alternativt? Kranio Sakral terapi, Zoneterapi, healing eller lign.?

God bedring

Anmeld

9. september 2009

forår

hejsa

Jeg lider selv af migræne, og ja det er sku ikke sjovt....men jeg fik nogen andre slags piller af min læge da jeg var blevet gravid. det er jo aldrig godt at proppe sig med piller, men denne pille er den eneste der er oki at give til gravide, men man skal tage så lidt som muligt.
jeg har haft et anfald i min graviditet, hvor jeg spiste 1 pille kastede så op kort tid efter, så måtte ringe til vagtlægen for at hører om jeg måtte spise 1 til...og det måtte jeg så godt..men kun den en til.

mvh og god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.