Jeg var på migræne-piller før jeg blev gravid, som jeg selvfølgelig blev bedt om at stoppe med at tage der vi fandt udaf jeg var blevet gravid ..
Men nu har jeg haft en rigtig slem hovedpine siden torsdags og kan virkelig ikke holde dette ud mere 
Jeg har gået hele graviditeten uden at skulle tage nogle form for piller men siden mit fald ude i køkkenet har jeg levet af smertestillende (8stk. om dagen) Her imorges var det bare for meget jeg havde lagt vågnen siden kl.2 til 6 pga hovedpine, murren i min lænd og stikkende smerter fra nalven og nedad .. Har så mange smerter så jeg kaster op .. 
Jeg græd da min forlovet vågnede og kunne ikke stoppe igen, havde så meget lyst til at tage en migræne-pille, for hverken hovedpines-piller, køligt væske eller massage ved skuldrene og i hovedet hjælper ..
Min læge aner ikke hva han skal gøre .. MIn forlovet føler sig magteløs over ikke kunne gøre noget 
Føler at det eneste der holder mig oppe er min bebs i maven som stadigvæk sparker helt vildt hverdag og hele tiden ..
Er der andre af jeres gravide som har migræne eller bare en slem hvedpine som ikke vil forsvinde igen?
Eller bare nogle som har nogle gode råd??
Hilsen Anna ,, som glæder sig til at føde så hun må tage sine piller igen ..
Anmeld