Hjælp til hovedopgave om psykisk/mentalt velvære :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. april 2013

fengari-vb

Hej dejlige mennesker,

Jeg skal færdiggøre min uddannelse her til sommer, og i den forbindelse har jeg brug for jeres hjælp til besvarelse af et kort spørgeskema. Jeg synes, der længe har været fokus på det fysiske velvære i form af motion og kost, men der er mange, der også kæmper med psykiske problemer, som ikke skal glemmes.

Ved at besvare de 10 spørgsmål er I samtidig med til at komme med jeres mening omkring udviklingen af en ny app! 

I kan læse mere og besvare skemaet her: http://sporgeskema.wordpress.com/

J
eg håber inderligt, I vil bruge to minutter af jeres tid, og del gerne med venner og familie! 

1000 TAK ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Jeamie-vb

Dejligt og relevant emne, men kan godt få lidt ticks over at skulle downloade et skema hvor der samtidig står priser på de forskellige skemaer, dog også et gratis, men det har en tekst der fortæller om de forskellige skemaer der er..?!

Anmeld

14. april 2013

fengari-vb

Jeamie SKREV:

Dejligt og relevant emne, men kan godt få lidt ticks over at skulle downloade et skema hvor der samtidig står priser på de forskellige skemaer, dog også et gratis, men det har en tekst der fortæller om de forskellige skemaer der er..?!

Du skal ikke downloade spørgeskemaet. Det er bare en reklame for det program, jeg bruger.

Bare brug knappen med pilen til at gå fremad, og når du er færdig, klikker du på 'afslut interview', og derefter kan du bare lukke ned for siden :)

Anmeld

14. april 2013

Jeamie-vb

Nææ.. for så kommer jeg direkte ind til 'reklamen' unsure

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.