3 dag af kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

otlitrom

TbCp skriver:

Det er SÅ lidt sukker vi putter på, så tror næsten at de kalorier der er i frugten, selvom det ikke er mange, når over de kalorier der er i den smule sukker der kommer på Bare et gæt 

Og jeg tror du har ret! Det er i hvert fald ikke de få Kcal jeg gider at pine mig selv med.. Jeg vil bare have lidt sukker på min grød!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

TbCp

kitty skriver:

Og jeg tror du har ret! Det er i hvert fald ikke de få Kcal jeg gider at pine mig selv med.. Jeg vil bare have lidt sukker på min grød!

Meeen det smager nu godt med frugtstykker, gider bare ikke stå med det om morgenen

Anmeld

9. september 2009

Miss BananaHammock

Det gode ved frugten er at den indeholder en masse bonus næringsstoffer som raffineret sukker ikke gør. Bare lige et input fra en ernærings tosse

Anmeld

9. september 2009

otlitrom

Nena skriver:

Det gode ved frugten er at den indeholder en masse bonus næringsstoffer som raffineret sukker ikke gør. Bare lige et input fra en ernærings tosse

Ved det.. Men rent Kcal-mæssigt er det vel forholdsvis lige? Selvfølgelig er der flere tinf i frugt, end i sukker..

Anmeld

9. september 2009

Smukkert

Super godt du holder ved og ikke faldt i så skal det nok give resultater *S*.

Jeg startede på madlog d. 3 september og har på 6 dage tabt 1,8kg.
Idag har jeg spist 2 pandekager med is, men har stadig ca. 200kcal i overskud, som jeg må spise.

Jeg har været i motionscenter idag, hvor jeg roede i 30 min og forbrændt 250kcal.

Min motivation er helt i top, fordi jeg er blevet medlem af madlog. Det er rart at tænke i kalorier og energifordeling frem for at jeg KUN må få frugt&grønt.
På denne her måde taber jeg mig uden at lide under det .

Nu må vi se.. Jeg håber jeg holder ved.

Hvad din havregryn angår, så prøv med flydende sødemiddel istedet?? Det er 0kcal..
Bruger jeg hver morgen

Anmeld

9. september 2009

Miss BananaHammock

kitty skriver:

Ved det.. Men rent Kcal-mæssigt er det vel forholdsvis lige? Selvfølgelig er der flere tinf i frugt, end i sukker..

det kan man godt sige, men problematikken ligger mest i at man kan hælde en del mere sukker på sin havregryn eller man kan putte æbler på. (rent plads mæssigt )
Men ja, hvis det er de eneste man "synder" med og man får spist sin havregryn hvis der kommer sukker på, frem for at man hopper over fordi man ikke lige kan overskue det med frugten, så er der slet ikke noget skidt i det.
Men hvis man kan overskue at snitte et halvt æble, så er der bare så meget større gevindst ved det

Anmeld

9. september 2009

SHERO

Jeg drypper lidt IsIs sød på min havregryn, smager præsis som sukker.. :-) Råd fra min kære diætist...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.