3 dag af kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. september 2009

TbCp

Det kører stadig... som regel ville jeg være faldet i allerede nu
Men jeg er bare så opsat på det denne gang så det skal bare gå!!!

Igår havde jeg den vildeste slikhunger, det var det eneste jeg kunne tænke på hele dagen. Det var ikke fordi jeg var sulten..... kun for sjov.

Idag går det lidt bedre, men må indrømme at hver gang jeg har spist ser jeg frem til, og tæller næsten timer, til næste gang jeg skal spise.

Smider lige en plan ind over hvordan en dag madmæssigt ser ud herhjemme for tiden:

Morgen:
Havregryn   40g - 140kcal
Sukker   10g - 40kcal
Mælk   150g - 52,5kcal

Formiddag:
Gulerod   200g   78kcal
Æble   110g   56,1kcal
Riskage   10g   36kcal

Middag:
Rugbrød   100g   170kcal
Kødpålæg   60g   66kcal
Ost   23g   73,6kcal

Eftermiddag
Riskage   20g   72kcal
Æble   110g   56,1kcal

Aften:
Jasmin ris   50g   175kcal
Kogte grøntsager   350g   70kcal
Stegte kyllingestykker   100g   110kcal

Sen aften:
Yoghurt - A38   100g   45kcal
Ymerdrys   20kcal   61,4kcal

Sådan en dag giver sammenlagt lige godt 1300kcal.

Det gode er at når man spiser så mange måltider når man ikke rigtig at blive sulten ind imellem.

Vægten siger endnu kun minus 100g... men et skal nok komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Honningblomst

Hvor dejligt at I holder ved....og det er jo præcis det det ´handler om..at vælge om man vil leve et liv som overvægtig med alt det negative der hører med eller om man ikke gider og så gøre noget ved det.
Knus Eva og fortsat god vind...

Anmeld

9. september 2009

FruPudderkvast

Nu spørger jeg måske dumt, men hvor mange kcal er det en voksen kvinde må få dagligt?

Anmeld

9. september 2009

TbCp

Saped90 skriver:

Nu spørger jeg måske dumt, men hvor mange kcal er det en voksen kvinde må få dagligt?

Det afhænger af din højde, vægt, aktivitetsniveau.... Jeg skal/må få lige knap 2000.... 1900 et eller andet

Anmeld

9. september 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Det afhænger af din højde, vægt, aktivitetsniveau.... Jeg skal/må få lige knap 2000.... 1900 et eller andet

Hvor kan man regne sådan noget ud henne?

Anmeld

9. september 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Hvor kan man regne sådan noget ud henne?

Du kan prøve at google energibehov, kaloriebehov eller lign

Anmeld

9. september 2009

MissSophie

Flot gået
På motiononline.dk kan man udregne sit daglige energibehov, + der er massere af spændende læsestof

Anmeld

9. september 2009

mor_sabina

TbCp skriver:

Det kører stadig... som regel ville jeg være faldet i allerede nu
Men jeg er bare så opsat på det denne gang så det skal bare gå!!!

Igår havde jeg den vildeste slikhunger, det var det eneste jeg kunne tænke på hele dagen. Det var ikke fordi jeg var sulten..... kun for sjov.

Idag går det lidt bedre, men må indrømme at hver gang jeg har spist ser jeg frem til, og tæller næsten timer, til næste gang jeg skal spise.

Smider lige en plan ind over hvordan en dag madmæssigt ser ud herhjemme for tiden:

Morgen:
Havregryn   40g - 140kcal
Sukker   10g - 40kcal
Mælk   150g - 52,5kcal

Formiddag:
Gulerod   200g   78kcal
Æble   110g   56,1kcal
Riskage   10g   36kcal

Middag:
Rugbrød   100g   170kcal
Kødpålæg   60g   66kcal
Ost   23g   73,6kcal

Eftermiddag
Riskage   20g   72kcal
Æble   110g   56,1kcal

Aften:
Jasmin ris   50g   175kcal
Kogte grøntsager   350g   70kcal
Stegte kyllingestykker   100g   110kcal

Sen aften:
Yoghurt - A38   100g   45kcal
Ymerdrys   20kcal   61,4kcal

Sådan en dag giver sammenlagt lige godt 1300kcal.

Det gode er at når man spiser så mange måltider når man ikke rigtig at blive sulten ind imellem.

Vægten siger endnu kun minus 100g... men et skal nok komme

Mmm det ser ihvertfald lækkert ud Jeg ville putte lidt frugt på havregrynen istedet for sukker!?
Men godt klaret det er den første uge der er hårdest når man ser resultatet så er man motiveret
Hæng i

Anmeld

9. september 2009

otlitrom

mor_sabina skriver:

Mmm det ser ihvertfald lækkert ud Jeg ville putte lidt frugt på havregrynen istedet for sukker!?
Men godt klaret det er den første uge der er hårdest når man ser resultatet så er man motiveret
Hæng i

Jeg tænker også på den med frugten i stedet.. Men det virker ikke for mig.. jeg blander kanel i mit sukker, som til risengrød.. Så skal jeg kun bruge en lille teske til hele min grød, og det smager super og usundt
Tror du har ret i det med den første uge. Så vi skal bare hænge i!
Har været igang i 11 dage, tror jeg.. Men har ikke set resultater endnu.. De kommer nok. Jeg fortsætter!!

Anmeld

9. september 2009

TbCp

kitty skriver:

Jeg tænker også på den med frugten i stedet.. Men det virker ikke for mig.. jeg blander kanel i mit sukker, som til risengrød.. Så skal jeg kun bruge en lille teske til hele min grød, og det smager super og usundt
Tror du har ret i det med den første uge. Så vi skal bare hænge i!
Har været igang i 11 dage, tror jeg.. Men har ikke set resultater endnu.. De kommer nok. Jeg fortsætter!!

Det er SÅ lidt sukker vi putter på, så tror næsten at de kalorier der er i frugten, selvom det ikke er mange, når over de kalorier der er i den smule sukker der kommer på Bare et gæt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.