Endelig lykkelig for at være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

216 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Jullimi88-vb

Hej alle

Jeg har tidligere skrevet et indlæg herinde, hvor jeg spurgte om det var normalt at være trist i sin graviditet. Jeg fik svar fra nogle søde kvinder, der beroligede mig med at det var helt normalt, så jeg tænkte at glæden nok skulle komme med tiden. Og nu er den her! Jeg er nu i 29. uge, og jeg glæder mig simplethen så meget til at blive mor. Min graviditet var ikke planlagt, jeg er igang med studiet, og jeg følte ikke lige det var det mit liv manglede, tvivlede på om jeg overhovede nogensinde ville være mor. Men nu hvor min psyke har haft tid til at vænne sig til tanken om jeg skal være mor, er jeg blevet så lykkelig.

Jeg føler at jeg har fået en gave, som jeg slet ikke vidste jeg ønskede mig. Og jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg føler det er enormt befriende, at mit liv ikke længere bare skal handle om mig (Jeg havde det lige modsat i starten, tænkte at nu mistede jeg min frihed)

Det ville jeg bare lige dele med jer, det kan jo være at der er sidder andre derude der føler sig lidt triste i deres graviditet, som kan finde ro i at jeg ihvertfald er blevet meget lykkelig for min graviditet med tiden.

P.S. Det mest fantastiske i verden? At mærke mit barn sparke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Jeamie-vb

Kan man andet end få tårer i øjnene af dit total glade og fantastiske indlæg ???? Jeg får ihvertfald.. Stort varm tillykke kram heart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.