Av! Troede jeg slap, men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

149 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Ofeygur-vb

Av! Havde hørt om diverse ubehagelige lidelser af mindre flatterende art, som man kunne pådrage sig under sin graviditet. Havde bare af uforklarlige årsager forestillet mig at jeg slap (!)

Jeg er i 34 uge med termin den 31.01.13 - og jeg har fået hæmorider!!

Er I piger heldigere end jeg, og i så fald - hvad gør i for at holde dem væk og hvad gør I, som lider under det lige nu?

Mvh. Den plagede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Polyp-vb

hmm..der har jeg ikke selv været...men jeg ville da gå til lægen...i mellemtiden ville jeg sidde på en badering...så der ikke er noget der presser på hæmoriderne

Anmeld

21. december 2012

Titte-vb

Ofeygur SKREV:

Av! Havde hørt om diverse ubehagelige lidelser af mindre flatterende art, som man kunne pådrage sig under sin graviditet. Havde bare af uforklarlige årsager forestillet mig at jeg slap (!)Jeg er i 34 uge med termin den 31.01.13 - og jeg har fået hæmorider!!Er I piger heldigere end jeg, og i så fald - hvad gør i for at holde dem væk og hvad gør I, som lider under det lige nu?Mvh. Den plagede

Jeg fik hæmorider sidst i graviditeten, og ja, det er skide irriterende... Den er de endnu, men ret lille og jeg skal ikke have nogen til at skære i den for at få den væk, så får den sku hellere lov at sidde. Du ka få noget creme til at smøre den med, men husker ikke om du må få det mens du er gravid...

Mærker ikke noget til den nu 11 uger efter jeg har født laughing

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.