hvad putter i på rugbrødet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2008

Ny mor

Makrel i tomat, avokado og brie er hits her pt. ;)
Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

Helle30

Jeg fornemmer, at leverpostej har en lidt for kraftig smag. Ellers kører vi i alt, der stadig hænger fast på brødet, når det bliver vendt på hovedet. Kylling-skinke og hamburgerryg skal lige limes med lidt smør og ellers er det et hit med moset avocado, kartoffelost (moset kartoffel med flødeost), smørbar torskerogn, smør, - og den værste: Bukos rejeost. Den er den værste, fordi moderen ikke mener, det har noget med ost eller fødevare at gøre og fordi, jeg er overbevist om, at kg. prisen gør, at selv den løsarbejder, der kører pallerne med produktet op i lastbilerne dårligt kan ramme lastbilen, fordi han hulker af grin over hvor meget forbrugeren kommer til at betale. Han ved da godt, at den dyreste del af produktet er emballagen. Nå, men jeg møder hele tiden principper, jeg er nød til at gradbøje eller forkaste. Og nu er det så sådan, at ungen elsker "reje"ost, så hvis jeg kan holde mig til den og undgå mælkesnitterne.. baaahhh!

Helle, i principforfald

Anmeld

2. april 2008

Louise mortil4

Nadi skriver:

Ja jeg er heller ikke så glad for at give ham det, vil gerne finde nogt øko-kødpølse :) For han er virkelig vild med det, men sådan er børn jo så forskellige. Heldigvis ;) Mht det med fignpålæg, må man så give dem de der frugtstænger?? Det er jo lidt a la det samme ikke? Kom nemlig forbi dem i supermarkedet en dag og tænkte at sådan en kunne han da godt sidde og gnaske lidt i, som en erstatning til kiks. Men vidste ikke om de måtte få dem?!

Det må de gerne og her hjemme er det et hit både hos små og store unger, godt nok bliver de noget griset af det, men pyt alt kan jo vaskes rent.. Der ud over er ostehaps også oki, det er de her hjemme også helt vilde med. Vi har også prøvet med lidt alm ost på rygbrød, det så også ud til at det godt kunne gå. Jeg fik at vide af SP at de skulle ha 100 gram ost ved siden af deres mme da der ikke er nok kalk i, og at ost var det bedste at gi dem for at de fik kalk.

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.