hvad putter i på rugbrødet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. april 2008

Siber

Jeg mangler lige lidt inspiration ud over leverståhej, advocado, smørreost og makrel!

KH Siber og Johanna der tygger så fint med de to tænder hun har!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

Mikkelmusen

jeg har prøvet kyllingepølse, og det gik fint. Hun har kun spidsen af en tand, men hun tygger det fint nok.

Anmeld

2. april 2008

linemus

Har også prøvet alm. skæreost og torskerogn.

Anmeld

2. april 2008

Nadi

Her er det nogenlunde det samme som jer andre, men kødpølse er også et hit.

Min SP sagde også at man kunne få nogt der hedder sildepostej, det skulle børn vist også kunne lide, har bare ikke kunne finde det endnu.

-Nadia

Anmeld

2. april 2008

Tikki

Nadi skriver:

Her er det nogenlunde det samme som jer andre, men kødpølse er også et hit.

Min SP sagde også at man kunne få nogt der hedder sildepostej, det skulle børn vist også kunne lide, har bare ikke kunne finde det endnu.

-Nadia

Jeg har fundet det og min datter hader det :) ....i øvrigt kom jeg til at læse på den...der er rigtig mange e-numre i og andet ikke så fedt.......så jeg smed den ud. Men der findes måske flere varianter jo, men her var det bestemt ikke et hit +o(

Anmeld

2. april 2008

joan

MAn kan købe figenpålæg der er smørbart, det fungere godt herhjemme ellers har hun også prøvet lidt røget ørrede og bananmos. Men vil heltsikkert også bruge avokadomos en dag.
Vi er stadig i opstarten og Anna kan ikke tåle mælk, så det bregrænser lidt udbudet

joan og anna som sover i vognen

Anmeld

2. april 2008

Nadi

Ja jeg er heller ikke så glad for at give ham det, vil gerne finde nogt øko-kødpølse :) For han er virkelig vild med det, men sådan er børn jo så forskellige. Heldigvis ;) Mht det med fignpålæg, må man så give dem de der frugtstænger?? Det er jo lidt a la det samme ikke? Kom nemlig forbi dem i supermarkedet en dag og tænkte at sådan en kunne han da godt sidde og gnaske lidt i, som en erstatning til kiks. Men vidste ikke om de måtte få dem?!

Anmeld

2. april 2008

Lulle25

Jeg putter også torskerovn på Mathildes rugbrød, men ellers det samme som jer. Avokado er et kæmpe hit både som små stykker og mos :P

Anmeld

2. april 2008

bette

er der ikke rester af nødder i fign stængerne?? Mener jeg der står bagpå

Anmeld

2. april 2008

ivfmarie

Foruden det der allerede er nævnt, kan jeg nævne i flæng:
Æg - kogt æg der mases med lidt mayo, cremefraice eller smør. Eller i scrambled udgave.
Hytteost - men det er lidt noget bladder, for det falder af brødet når der fodres
Frikadelle - der mases med lidt "klister"
Diverse fisk på tube
Syltetøj
Blød eller most frugt

Jamen det er jo bare fantasien der sætter grænser, så prøv dig frem :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.