update fra Trine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Muffinmus

Hun har ikke rigtig overskud til at være herinde, hun har lige brug for et par dage til at komme ned på jorden igen og fatte hvad der lige er sket
Hun ville gerne have jeg viste jer billederne, de er fra mobil og deerfor er kvalien ikke så god.
Hun skal nok selv opdatere om det hele når hun er klar til det.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

bette

nåhhh hvor ser han dejlig ud

kan godt forstå hun liiige vil have lidt tid og det skal hun også bare tage sig..

men stoooooort tilykke med den skønne dreng

Anmeld

9. september 2009

Lise

iiih, hvor er han søøøøøøøøøøøj

Anmeld

9. september 2009

Louise mortil4

ihh hvor er hAn dejlig, puha det føles som lang tid siden nanna var så lille, men hun er jo også en sor pige på snart 5 mdr suk... tiden går bare alt for stærkt.

Anmeld

9. september 2009

Muffinmus

ahmen han er bare kramme lækker kan jeg sige...det er helt sikkert potentilet kæreste materiale til Tor...og nu hvor Willliam og Stella har været kærester i over 2 år bliver det jo i familien..lol

Anmeld

9. september 2009

Mary

Nååårh, så fin han er  Glæder mig til at høre om det hele! Men helt naturligt da, at det ikke er Internettet der trækker i de her dage

Anmeld

9. september 2009

Lene76

nååååh hvor er han sød

Anmeld

9. september 2009

Tut

Nåååårhh, han er søøøøøøøøød

Jeg forstår godt at prioriteterne er lidt ændret nu med en ny lille mand i huset.

Men jeg glæder mig til at få Trine tilbage og høre om fødslen, og hvor stor han var og det hele.

Knus Tut.

Anmeld

9. september 2009

Juniors mor

iiiiihhhh hvor er han sød og lækker

Anmeld

9. september 2009

ivfmarie

Åh gu'!! Hvor er han dog lækker!

Stort tillykke til Trine - der får én dag mere til at finde sig selv - men SÅ er det også tilbage på pinden igen!

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.