Er jeg bare skide urimelig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Jeamie-vb

Sidder lige nu og tænker på om han mon har tøsen med hjem alligevel ? 

Jaaa hun har sq sine lyse øjeblikke og virker faktisk mere og mere fornuftig. Det er som sagt modigt af hende og ringe, men egentlig også lidt irriterende indblanding smile... Men sidstnævnte holder jeg for mig selv wink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Polyp-vb

ejjjjjjjjjjjjjjjjj altsååååååååååååååååååååååsurprise...nu skal du da være sød. Hun synes jo nok, hun har været ENORMT moden (og modig) ved at ringe til dig - for at høre en anden version end hans...det må hun da få lidt credit for (bare en lillebitte smulesideways)...selv om det måske bare var en bagatel, der fik det berømmede bæger til at flyde over hos dig...du har vel også været ung og forelsket og ENOOOOOOOOOOOOORMT moden engang i forrige årtusind eller der omkring ;-)

Anmeld

26. oktober 2012

Jeamie-vb

ha ha ha ha det fik hun skam også laughing.. Jeg fortalte hende jeg var glad for hun ringede og dejligt hun forstod mig.. hi hi... Jeg var faktisk skide sød (hvorefter jeg skreg i en pude, lippgloss på og ned og smile til familien.... hæ hæ, ej gas smile)

hmm tjaaa jooo husker mig nu ikke just som moden laughing men tilpas skide ligeglad, så hvis gutterne ville mig måtte de komme i stalden hvor jeg red... det gjorde de så ??!!! wassat... 

Den med det forrige tusinde var sq god nok laughing.. phuu 80erne/start 90erne.. hey der skulle man jo bare være sur og ikke snakke med nogen... og ha ustyrligt grimt hår-noget.. 

Anmeld

26. oktober 2012

Jeamie-vb

Hæ nå smile.. Vi har ikke hørt eller set skyggen af Bror mand hele dagen.. Der er så lige tikket en sms ind fra hans kæreste ' om èn af os vil hente dem ved busstop stedet kl 21...??'

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde.. 

Anmeld

28. oktober 2012

Polyp-vb

forbarmede du dig så - eller fik de lov at bruge apostlenes heste?

Anmeld

28. oktober 2012

Jeamie-vb

Under ingen omstændigheder jeg forbarmede mig..... Drak Irish Coffee og så Vild med Dans... 

Eller også havde jeg en butik der skulle rengøres..negle der skulle files..

Anmeld

28. oktober 2012

Polyp-vb

super - alle kan jo også bare have en dårlig hårdag, hvor man bare ikke kan forlade matriklen...og ingen af dem fejler vel noget i hverken ben eller fødder?!

yes

Anmeld

29. oktober 2012

Jeamie-vb

Jow jow da.. Bror`en har vredet om på foden og har bare total mega meget ondt, og kan næsten ikke støtte på benet... silly

Anmeld

30. oktober 2012

Titte-vb

Jeg sidder her og smiler fåret!! Dejlig opfølgning på en træls tråd, skide godt med god værkstedshumor!!cool

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.