Så kom vores lille mirakel til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Titte-vb

Søndag eftermiddag d 7-10-12 KL 14.45 kom bores lille dejlige dreng til verden :0) han vejer 3510 g og er 55 cm lang :0) skal nok skrive lidt senere om fødslen, der gik godt:0)
Vi har derfor og tog hjem allerede søndag aften ved otte tiden!

K h

Titte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Det er stadig mig-vb

Titte SKREV:

Søndag eftermiddag d 7-10-12 KL 14.45 kom bores lille dejlige dreng til verden :0) han vejer 3510 g og er 55 cm lang :0) skal nok skrive lidt senere om fødslen, der gik godt:0) Vi har derfor og tog hjem allerede søndag aften ved otte tiden!K h Titte

Aiii hvor ER det bare DEJLIGT, Titte. STORT tillykke til dig og gemalen, med jeres lille drengheart

Jeg har jo læst med fra sidelinjen engang i mellem, og har været rigtig spændt og glad på jeres vegne - faktisk den eneste tråd jeg har fulgt, og fortsat vil følgesmile

Så jeg glæder mig naturligvis til opdateringen.

Dejligt at læse at han trods tidligere bekymring omkring vægten, kom med en vægt lidt bedre end den ''der står i bogen'' og at han er er lang og fin. 55 cm er jo ikke just en lille bebselaughing

Knus

Helene (gl Gitte Medegaard).

Anmeld

9. oktober 2012

Titte-vb

Det er stadig mig SKREV:
Titte SKREV:
Søndag eftermiddag d 7-10-12 KL 14.45 kom bores lille dejlige dreng til verden :0) han vejer 3510 g og er 55 cm lang :0) skal nok skrive lidt senere om fødslen, der gik godt:0) Vi har derfor og tog hjem allerede søndag aften ved otte tiden!K h Titte

Aiii hvor ER det bare DEJLIGT, Titte. STORT tillykke til dig og gemalen, med jeres lille drengheart

Jeg har jo læst med fra sidelinjen engang i mellem, og har været rigtig spændt og glad på jeres vegne - faktisk den eneste tråd jeg har fulgt, og fortsat vil følgesmile

Dejligt at læse at han trods tidligere bekymring omkring vægten, kom med en vægt lidt bedre end den ''der står i bogen'' og at han er er lang og fin. 55 cm er jo ikke just en lille bebselaughing

Knus

Tusind tak! Havde slet ikke troet du var her mere så jeg blev helt glad for at høre fra dig :0)

Anmeld

9. oktober 2012

Titte-vb

Det er stadig mig SKREV:
Titte SKREV:

Knus

Tusind tak! Havde slet ikke troet du var her mere så jeg blev helt glad for at høre fra dig :0)

Anmeld

10. oktober 2012

babytrunte-vb

Hvor er det skønt. Stort tillykke - det jo bare en super dejlig nyhed. Glæder mig til at høre opdateringen, hvor er det skønt I havde det så godt at I allerede kunne tage hjem så hurtigt.

Anmeld

11. oktober 2012

Titte-vb

Jeg blev sat igang lørdag morgen, havde en tid til igangsættelse kl. 7.45.

Fik kørt en strimmel, og den viste ikke noget. Var ikke åbnet mig noget.

Fik lagt en stikpille, vi tog hjem, og spiste rundere, og så gik jeg ind for at sove. Havde nemlig ikke sovet ret meget, for jeg var så spændt på hvad der skulle ske.

Ved elleve tiden efter en lille times lur, fik jeg veer, og de kom med 3-5 min mellemrum, så efter en snak med dem på fødegangen, så kørte vi derind, og de kørte endnu en strimmel.... Den viste ganske rigtigt veer, og jeg havde åbnet mig en finger.

Da der var gået nogle timer, med samme styrke veer, fik jeg en sprøjte med morfin, så jeg kunne sove lidt og få kræfter til fødslen. Manden tog hjem og kom igen ved 19.00 tiden, men stadig ikke mere gang i sagerne. Dog fik jeg nogle veer der trak tænder ud, uden dog at gøre noget. De mente det var snydeveer, så derfor fik jeg en ny stikpille lagt op, og manden min kørte hjem for at sove der, vi har kun godt 10-15 min til sygehuset.

Jeg tog et varmt bad, og gik i seng, sov nok så sødeligt hele natten uden at blive forstyrret af veer.yes

Om morgenen kom jdm ind og undersøgte mig, jeg var ikke optimistisk, men jeg var 2 fingre åben, og så prikkede de hul på vandet kl. 10.15. Ved middags tid er jeg kun omkring 3-4 fingre åben.

Ved halv et tiden bider mine veer så meget, at jeg beder om en epidural, og den får jeg lagt omkring kl halv to. Da jeg efterfølgende kl. 14 bliver undersøgt, er jeg 8 cm åben, og 20-25 min senere mærker jeg at han rykker helt ned, og jeg råber at jeg 'skal skide', og jdm siger at det er gode tegn, hvortil jeg siger, jeg kan da ikke skide her... havde fået lavement tidligere så der var ligesom ikke noget at gøre det af.....

20 min senere og 4-5 presseveer senere er han ude, og jeg har kun nogle overfladiske skrammer, der dog er blevet syet med 10 sting, for at det ikke skal gro forkert sammen. 

Han var kun 5 min gl før han sked på min mave, og lidt senere kom den næste portion også på min mave tongue

Og da kl. var 20.00 havde vi pakket vores lille familie, og vi tog hjem til farmor, der havde været inde forbi os da han var en time gammel. Hun ventede her hjemme hos vores hund som hun havde passet, og det var så dejligt at komme hjem til egne omgivelser. kissing

Han er nu 4 dage gammel, og han er bare et lille pragteksemplar, han sover godt, spiser godt, mælken var faktisk allerede løbet til onsdag, og nu løber det bare han siger en lyd!

Han elsker at ligge på brystet, og det gør han så rigtig meget hos både mor og far. 

Og for at det ikke skal være løgn, så er mor her hoppet i sine cowboybukser idag, men det skal så også siges, at jeg vejer 7 kg mindre end da jeg blev gravid.... 

Bette manden og jeg har været på gåtur idag i brugsen, det må have trættet ham for han tog en skraber på næsten 4 timer laughing

Anmeld

11. oktober 2012

Janni-Martina-vb

Hov troede jeg havde fået sagt tillykke... Nå men tillykke med lillemanden!!!

Det lyder til du har haft en rigtig god fødsel, og dejligt at i bor så tæt på så du har haft en veludhvilet mand :)

Jeg tror det der med at de tisser eller ligger en lille gave på en når de lige er blevet født, må være et tegn på at de elsker en, for det har mine også gjort! :)

Håber i rigtig får nydt disse dejlige dage, med at lære jeres lille mirakelbaby at kende :)

Knus herfra!

Anmeld

14. oktober 2012

milleren-vb

Kæmpe stort tillykke:)

Anmeld

14. oktober 2012

Laurie-vb

Tillykke Titte!!!

'jeg skal skide'.. jeg havde det sådan det mest af dagen, da jeg fik nr. 2.... sad en hel del på toilet. 

Nåede ikke lavement.. puha ;)

Må vi se nogle billeder?

Anmeld

22. oktober 2012

Ida-s-vb

Titte SKREV:

Kæmpe tillykke med miraklet, Titte.

Jeg har heller ikke været herinde i evigheder, men kom lige til at tænke på at der måske var sket ting og sager for dig.

Skønt med de gode nyheder o-flag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.