TudeMarie -Det er mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

138 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Maria86-vb

Nu er det her min 2 graviditet, men jeg syntes der er så mange ting denne gang, som jeg ikke oplevede sidste gang.. ermmFx. tudeture.. Hvis vi regner denne her tudetur med, så er det nr. 8 siden jeg stod op, i morges... Håber lidt at det ikke KUN er mig der døjer med det... sad

Jeg er 'kun' 22uger henne, men har allerede taget de første 10kg på, sidste gang, tog jeg først på  helt henne i 7mdr.. Jeg ender jo med at blive en hval! (Og nu tuder jeg igen) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

louise79-vb

Ja de der tude ture er noget underligt noget.

Har også selv haft dem meget mere i denne graviditet end i den første....

Tror ikke man kan gøre så meget andet end at være åben og få snakket om det med sin partner eller en veninde eller hvem man nu har lyst til ... det har ihvertfald virket for mig..

Nej du er helt sikker IKKE den eneste der oplever tudeture, det kan jeg da love dig... wink

Så find smilet frem igen ....

Sender masser af smil og kram til dig smile så er der lidt at tage af til en trist dag

Hilsen Louise

Anmeld

12. september 2012

Jeamie-vb

Kender det ikke helt på samme måde, men kan da godt huske at der ikke var langt mellem total grine flip til spontan klump i halsen over noget smukt, eller bare et camoufleret suk. Det nåede dog aldrig til direkte tudeture... 

Men i lyder altså ret søde når i skriver om det cheerful

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.