Lysten er bare forsvundet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Anonym trådstarter

Lysten, fra min side, til sex har bare været væk i flere måneder nu. Jeg har så ondt af min mand og går faktisk og har dårlig samvittighed. Han har et stort behov og førhen havde vi sex minimum 5 dage om ugen. Som det ser ud nu bliver det til 1 max 2 gange om ugen. Jeg forsøger virkelig at tage mig sammen men hver aften når vores barn er puttet er jeg bare helt færdig. Så snart mit hoved rammer puden sover jeg. Jeg ved ikke hvordan vi skal komme ud af den onde cirkel. Nogle der har et par gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Honningblomst

hvor gammelt er Jeres barn?? For er det lille, under et år, så synes jeg bare I skal tage jer den tid det tager. For rigtig mange er der bare ikke den store lyst eller overskud med et lille barn som tager al energi og får så meget omsorg og opmærksomhed...jeg havde det på samme måde og det accepterede jeg bare. Jeg talte med min mand om det og havde han fuld forståelse og langsomt kom energien og også lysten igen...
Knus Eva..

Anmeld

9. september 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

hvor gammelt er Jeres barn?? For er det lille, under et år, så synes jeg bare I skal tage jer den tid det tager. For rigtig mange er der bare ikke den store lyst eller overskud med et lille barn som tager al energi og får så meget omsorg og opmærksomhed...jeg havde det på samme måde og det accepterede jeg bare. Jeg talte med min mand om det og havde han fuld forståelse og langsomt kom energien og også lysten igen...
Knus Eva..

Vores barn er 2 år så jeg ville jo mene at overskuddet snart burde være der igen. Det har også været kommet tilbage, men efter jeg startede arbejde er det gået rigtig meget ned af bakke.

Anmeld

9. september 2009

Lone Jakobsen

må indrømme at jeg kæmper med lidt af det samme lige for tiden. på trods af at det plejer at være mig der har mindst lyst.
men her kan man selvfølgelig stoppe os ind under rubrikken med de nybagte forældre. da min yngste kun er 2 mdr

Anmeld

9. september 2009

Anonym trådstarter

Vi havde en god periode i maj men ellers er det bare gået jævnt ned af bakke. Jeg synes det er mange måneder det har stået på!

Anmeld

9. september 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Vores barn er 2 år så jeg ville jo mene at overskuddet snart burde være der igen. Det har også været kommet tilbage, men efter jeg startede arbejde er det gået rigtig meget ned af bakke.

Ja, det er jo sådan det er med barn og arbejde....jeg tror faktisk man ikke nødvendigvis skal se det som noget forkert...man knalder jo ikke lige så meget som da man var alene med manden og nyforelskede...ellers så giv ham et hurtigt blowjob, hvis det er du synes du ikke lever op til det du skal, men altså...det er jo ikke sådan han ikke får og så må han jo lige få afløb med højrehånden ind imellem...
1-2 gange om ugen, tror jeg faktisk er ganske normalt i børnefamilier og i hvert fald ikke i den lave ende.
Knus Eva..

Anmeld

9. september 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Ja, det er jo sådan det er med barn og arbejde....jeg tror faktisk man ikke nødvendigvis skal se det som noget forkert...man knalder jo ikke lige så meget som da man var alene med manden og nyforelskede...ellers så giv ham et hurtigt blowjob, hvis det er du synes du ikke lever op til det du skal, men altså...det er jo ikke sådan han ikke får og så må han jo lige få afløb med højrehånden ind imellem...
1-2 gange om ugen, tror jeg faktisk er ganske normalt i børnefamilier og i hvert fald ikke i den lave ende.
Knus Eva..

Det er også den tæthed man har under "selve akten" som jeg savner. Det er sgu lidt svært for jeg vil egentlig gerne men overskuddet er bare væk. Jeg har også svært ved at skulle "nøjes" når jeg ved det kan blive anderledes. Men derfra og så frem til en løsning synes jeg der er lang vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.