Hej piger,
Jeg er også selv helt ny på denne side - og vil da også gerne lige ønske jer alle stort tillykke med jeres graviditeter. Det er bare så spændende og fantastisk en tid - og synes i hvert fald selv, at tiden går alt for stærkt, så husk at nyde det i fulde drag :0)
Jeg er selv førstegangsfødende, 22+2 uger i dag, og har forventet termin 30. maj i år til en lille bassedreng- eller bassepige. (Min kære husbond og jeg har valgt at gemme overraskelsen mht. kønnet til fødslen.. uhh, det er altså lidt for spændende - ja, nærmest ulideligt indimellem ikke at vide det, men også lidt skægt at udskyde spændingen, synes vi).
Har mærket bassen sparke blidt i ca. et par uger nu, ihh det er skægt. Og selvom det måske er lidt fjollet, så bliver jeg stadig lige overrasket hver gang og kan ikke lade være med at smile over hele femøren, når det sker. Kender I det? :0)
Jeg bor i København, men er oprindeligt født og opvokset i Tårnby på Amager - er der mon andre derfra?
Glæder mig ellers til at følge lidt med herinde og ønsker jer alle en dejlig weekend :0)
PS: har uploadet et billede min kære husbond tog i dag af min tykke tykke mave. Synes til tider selv den er kæmpe tyk, selvom lægerne siger at der kun er en basse derinde :0) Hva' med jer andre, har I lagt billeder op af jeres fine maver? Det er da lidt skægt at se, hvor fine og forskellige sådanne maver kan se ud, synes jeg.
Knus fra mig
Anmeld