Så var der to streger :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

Vandkvinde83-vb

Hej piger,

Jeg er også selv helt ny på denne side - og vil da også gerne lige ønske jer alle stort tillykke med jeres graviditeter. Det er bare så spændende og fantastisk en tid - og synes i hvert fald selv, at tiden går alt for stærkt, så husk at nyde det i fulde drag :0)

Jeg er selv førstegangsfødende, 22+2 uger i dag, og har forventet termin 30. maj i år til en lille bassedreng- eller bassepige. (Min kære husbond og jeg har valgt at gemme overraskelsen mht. kønnet til fødslen.. uhh, det er altså lidt for spændende - ja, nærmest ulideligt indimellem ikke at vide det, men også lidt skægt at udskyde spændingen, synes vi).

Har mærket bassen sparke blidt i ca. et par uger nu, ihh det er skægt. Og selvom det måske er lidt fjollet, så bliver jeg stadig lige overrasket hver gang og kan ikke lade være med at smile over hele femøren, når det sker. Kender I det? :0)

Jeg bor i København, men er oprindeligt født og opvokset i Tårnby på Amager - er der mon andre derfra?

Glæder mig ellers til at følge lidt med herinde og ønsker jer alle en dejlig weekend :0)

PS: har uploadet et billede min kære husbond tog i dag af min tykke tykke mave. Synes til tider selv den er kæmpe tyk, selvom lægerne siger at der kun er en basse derinde :0) Hva' med jer andre, har I lagt billeder op af jeres fine maver? Det er da lidt skægt at se, hvor fine og forskellige sådanne maver kan se ud, synes jeg.

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

c1984-vb

c1984 SKREV:
Hejsa,Er helt ny på siden, så har lidt svært ved at finde rundt :-) Jeg har testet positiv torsdag og igen i går - bare lige for at være sikker. Så jeg skal have ringet til lægen i morgen for at høre hvornår hun vil de mig, så min graviditet kan blive endelig bekræftet :-) Hvornår kommer man normalt til første undersøgelse? Så vidt jeg kan regne mig frem til har jeg termin omkring 6. maj med vores første barn

Stort tillykke med graviditeten. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.