Så var der to streger :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.576 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. september 2012

c1984-vb

Hejsa,
Er helt ny på siden, så har lidt svært ved at finde rundt :-) Jeg har testet positiv torsdag og igen i går - bare lige for at være sikker. Så jeg skal have ringet til lægen i morgen for at høre hvornår hun vil de mig, så min graviditet kan blive endelig bekræftet :-) Hvornår kommer man normalt til første undersøgelse? Så vidt jeg kan regne mig frem til har jeg termin omkring 6. maj med vores første barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

c1984-vb

c1984 SKREV:
Hejsa,Er helt ny på siden, så har lidt svært ved at finde rundt :-) Jeg har testet positiv torsdag og igen i går - bare lige for at være sikker. Så jeg skal have ringet til lægen i morgen for at høre hvornår hun vil de mig, så min graviditet kan blive endelig bekræftet :-) Hvornår kommer man normalt til første undersøgelse? Så vidt jeg kan regne mig frem til har jeg termin omkring 6. maj med vores første barn

Jeg er forøvrigt fra Viborg - er der mon andre herinde som også er det?

Anmeld

2. september 2012

Jeamie-vb

Hej og velkommen til smile.. Jamen det ser da ud som om du har klaret det meget godt, for du kunne enten skrive og præsentere dig selv hèr, som du har gjort eller ved tråden 'præsenter dig selv' smile..

Er det dit første barn ? 

Nu sidder jeg og tænker øhmeløm hvornår dælen jeg selv var ved første undersøgelse ??!! wassat.. Udover den der ekstra tjekker man nu har hos lægen.. Jeg var på èn før 12 ugers tjekket.. Phuu jeg synes jeg har glemt det hurtigt laughing

Anmeld

2. september 2012

als-vb

hejsa og tillykke med dit livs største omvæltning :)

Normalvis kommer man til lægen omkring uge 8, hvor der bliver lavet vandrejournal og så skal man til nakkefold omkring uge 13 og første jordemoder lige efter.

Anmeld

2. september 2012

Divamor-vb

Stort tillykke smile

Som regel skal man til den første undersøgelse når man er 8 / 9 uger henne, det varierer fra læge til læge.

Den første scanning er i uge 12 og den næste er så vidt jeg husker i uge 20.

Har selv termin d. 29. april med bebs nr. 2 og er fra Silkeborg cheerful

Anmeld

3. september 2012

babytrunte-vb

Ih stort tillykke..

Jeg var hos lægen med det samme jeg fandt ud af jeg var gravid - her prøvede de at beregne hvor langt jeg var henne og lige give mig lov til at tisse endnu engang. Herefter kom jeg så til læge i uge 8 og til scanning i uge 12.

Anmeld

3. september 2012

c1984-vb

Tak for jeres svar, hvor er I bare søde. Det er rigtig rart at dele den fantastiske nyhed med nogle - vi venter lige nogle uger med at fortælle familien det, der kan jo ske så meget. Det er mit første barn, så det bliver bare så spændende det hele :-) jeg snakkede med lægen i dag og hun vil gerne se mig i næste uge, hvor jeg må være knap 7 uger henne. Om jeg så skal til det de kalder 1. graviditetsundersøgelse i uge 8 ved jeg ikke, men det finder jeg jo nok ud af :-) umiddelbart giver det bare ikke så meget mening, hvis hun 'kun' vil tjekke at jeg rent faktisk har noget i maven... Men omvendt er det også lidt tidligt i forhold til de I skriver....

Anmeld

3. september 2012

Willysmor-vb

Hjerteligt tillykke med din dejlige nyhed!

Super dejligt for det!

Det er en super dejlig fornemmelse når man er gravid for første gang...

Der sker så meget med ens egen krop så man slet ikke kan følge med...

Og der sker også en del sager psykiskt under graviditeten..

Men ack hvor er det dog dejligt....

Held og lykke med det hele! smile

Anmeld

25. september 2012

Amor2013-vb

Hej :)

Tillykke :)

Melder mig også forsigtigt her. Er i uge 6+3 idag og er fra Kbh. Første barn, men har bonustvillinger med min kæreste på 5 år.

Var til lægen i fredags, som gav mig vandrejournal og bekræftede at jeg er gravid, skal have taget en masse blodprøver i denne uge og til første rigtige undersøgelse næste fredag den 5/10, så det er meget spændende det hele :)

Jeg har det overraskende godt, har lidt ømme bryster men ellers ingen udtalt kvalme og kun lidt mere træt end ellers.

Glæder mig til at følges ad herinde (forhåbentlig kommer der maaaange flere i gruppen)

Mvh MS

Anmeld

21. januar 2013

lykkenanna-vb

hey alle jeg er ny på denne side men ville lige skrive at jeg tillykke til Amor2013, c1984 og Divamor med jeres gravilitet jeg er selv gravid og er nu 22+1 og er sat til den 26 maj til en lille pige. har 2 dejlige piger i forvejen på 7 snart 8 år og en på 2½ år så der er godt gang i den her hjemme... jeg er fra marstal (ærø)

hilsen Janni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.