Sjovt du skriver det i dag, for jeg havde en elendig oplevelse med en pædagog nede fra Olivers SFO i tirsdags. Havde mest lyst til at pande ham en på hovedet og skrige ham lige ind i ansigtet. For han var gået langt over grænsen for hvad der er okay at sige til mig og også i løbet af dagen til min søn.
Nå men jeg stod pænt og smilede og sagde bare ja og nikkede. Men indvendigt rasede jeg.
Jeg er dog også klar over at jeg er på den vildeste hormonkur i øjeblikket, så det var bevidst jeg ingenting sagde.
Så jeg brugte resten af tirsdag + onsdag på at køle ned, og rase over det til min mor, min mand og naboer...:)
I dag var jeg kølet nok ned til at ringe til lederen af SFO`en og fortælle hende stille og roligt hvad der var sket, og at jeg på ingen måde ville tolerere en sådan opførsel.
Lederen er bare super proffesionel, og rigtig kompetent, og vi fik snakket om tingene på en god og rolig måde. Hun ville gå videre med tingene, for hun synes bestemt heller ikke det var okay. Og vi aftalte at holde møde om et par uger og se hvordan tingene er gået.
Så jeg er rigtig god til at sige fra, meeeeen kender også mig selv godt nok til at vide hvornår og hvordan jeg skal gøre det :)
Anmeld