Så er det ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Polyp-vb

jeg synes du skal prøve med hulahop OG lægge en video ud til os andre tongue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Janni-Martina-vb

HAHAHA Tror ikke den video bliver så sjov, kan jo bruge hulahopring som bælte efterhånden :P

Anmeld

15. august 2012

Jeamie-vb

Kan se du er online - hvorfor er du ikke igang med at føde ??? laughing

Anmeld

16. august 2012

Janni-Martina-vb

Ja det spørger jeg også William om...:)

Vi har lige fået vuggen hjem igår også, så det hele er parat. (Samme vugge som jeg selv lå i for 30 år siden) :)

Tror bare ikke han gider ud... Gad vide om jeg ender med at skulle sættes i gang...? :(

Jeg er mega utålmodig :)

Anmeld

16. august 2012

babytrunte-vb

Mon du føder nu... det er ved at være et stykke tid siden du har skrevet...

Anmeld

16. august 2012

Jeamie-vb

hi hi hun er ved at blive idiot af vi skriver og spørger hele tiden - så hun ignorere os nok bare laughing

Anmeld

16. august 2012

Janni-Martina-vb

Haha nej jeg synes det er hyggeligt at blive fulgt lidt, og at der er nogen der er tæt på at være lige så utålmodige som mig selv :)

Har i dag haft en lidt afslappende dag hvor jeg har hygget og sovet og bare ligget på sofaen, så har ikke været meget ved min computer. :)

Og William er stadig i maven, men han skal altså komme ud inden midnat, så han får snart travlt.

For både mig, min mand, Oliver og Alexander har et 6-tal i vores fødselsdag på den ene eller anden måde, og det skal William jo så også have... så i dag d. 16 er jo perfekt, for jeg gider altså ikke gå helt til den 26 :P

Men jeg tror nu William er ligeglad med det 6-tal... Farmand synes bare jeg er tosset...:)

Anmeld

17. august 2012

Signe1704-vb

Kan være han venter til den 26?????

Anmeld

17. august 2012

Janni-Martina-vb

Det gør han sikkert, men det bliver ikke med min gode vilje :)

Jeg satser på weekend fødsel, meeeen det sagde jeg også sidste weekend :)

Anmeld

17. august 2012

Signe1704-vb

Sex skulle være bedste igangsætning man kan bruge derhjemme. Der er et eller andet i mandens sæd der gør at fødslen kan gå i gang..... Så hop på manden et par gange eller fem - så er han også dækket de første par uger mens du stadig bløder ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.