Så er det ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. august 2012

Janni-Martina-vb

Jeg var hos min jordmoder i går, og det var da et rigtig godt møde :)

Først snakkede vi om min diabetes, og om hvornår jeg ville blive sat i gang, hvilket de i første omgang gav mig en fuldkommen urealistisk dato (3 september) men det finder de jo nok selv ud af. :)

Så lyttede hun til baby og han har det helt fint derinde.

Hun mærkede mig også efter indvendigt og sagde at jeg var 2 cm åben allerede!!! :D

Det er jo dejligt tænker jeg, så bliver ve fasen ikke så lang - ikke at den har været speciel lang de sidste 2 gange, men jo kortere den er jo bedre...så længe vi når på sygehuset :)

Så spurgte hun også om hun lige skulle løsne hinder, så jeg højst sandsynligt ville føde i går eller i dag. Men der gik jeg altså lige lidt i panik, for det første ved jeg ikke hvad det vil sige, og om det gør ondt at få løsnet hinder osv. for jeg havde Oliver på 6 år med.

Derudover skal jeg til mine forældres kobberbryllup i dag. Så jeg endte med at sige nej tak.

Nu har jeg lidt fortrudt, men kun lidt.

Kunne jo være fedt allerede at have William i armene nu. Og vil blive en smule ked af det hvis jeg går i fødsel tirsdag eller onsdag da Oliver har første skoledag på onsdag, og det vil jeg nødigt gå glip af.

Da vi så forlod sygehuset efter mødet havde jeg stærke plukveer resten af dagen, men de stoppede heldigvis i går aftes omkring kl 22, hvorefter jeg faldt hurtigt i søvn, godt udmattet af plukveerne :)

Her til morgen er der indtil videre ingen tegn på at han kommer ud i dag, men nu må vi vente og se. Det kan jo sagtens blive om 1 uge i stdet for.

Personligt tror jeg at jeg har født inden slutningen af næste weekend. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Jeamie-vb

Hvor er det vildt at tænke på, ikk? smile.. 

Kan nu godt forstå du tænkte øv og fortrød - det kunne jeg også har gjort.. eeiii, vil selv lige har bare lidt kontrol...og så alligevel ikke cheerful.. 

Så hvis du er stille, så ved vi hvor du er wink

Anmeld

11. august 2012

Janni-Martina-vb

hehe ja

Men er nu stolt af at jeg kom gennem kobberbrylluppet uden at føde :)

Nu er vi hjemme igen, og føler jeg har åbnet mig yderligere, men det kan jo godt bare være ønsketænkning :)

Har dog haft en del slim komme ud hver gang jeg har været ude og tisse. Det havde jeg også 24 timer inden jeg fødte Oliver.

Men selvom vi tror og håber det bliver denne weekend, så kan de jo godt lade vente på sig og først ske om 1 uge... :)

Anmeld

12. august 2012

Polyp-vb

men du har en back-up plan til onsdag, ikke?? Sådan bare lige for en sikkerheds skyld ;-)

Anmeld

12. august 2012

Janni-Martina-vb

På onsdag har manden taget fri så han i hvert fald kan komme med Oliver til hans første skoledag, og min mor og far vil også gerne med.

Så han skal nok få en rigtig god dag hvis jeg ligger og føder.

Det er mere mig der vil blive ked af at gå glip af det.

Oliver har et meget tæt forhold til mine forældre, da de nærmest fungerede som ekstra forældre de første 4 år, da jeg jo var alene med ham, og blev nød til at have dem til at passe ham mange weekender for at jeg kunne tage ekstra vagter til at forsørge os.

Så tror min mor glæder sig lige så meget som mig til hans skolestart :)

Anmeld

13. august 2012

Polyp-vb

Så må du jo bare klemme ballerne sammen til dagen er overstået og du har tid til at føde, hvis det er dagen...god fornøjelse!

Anmeld

13. august 2012

Janni-Martina-vb

Nu har jeg været ude og gå en lang tur i dag, ryddet op, gjort rent, ordnet vasketøj, sorteret tøj og legetøj, været ude og handle, lavet mad og sluttet af med at bage fødselsdagsboller til William, måske han forstår en pæn hentydning :)

Så ved jeg ikke mere hvad jeg kan gøre for at sætte den fødsel i gang... helt ærligt orker jeg ikke mere i dag :)

Fandt dog mit sjippetorv, så hvis han ikke kommer ud i aften eller i morgen tidlig, så holder jeg en pause til onsdag aften, og så må jeg hoppe i sjippetorv og hjælpe ham på vej :) (og nej, har ikke tænkt mig at gøre det :P)

Anmeld

13. august 2012

Jeamie-vb

Eeeeeiii.. Var lige inde i eftermiddags for at tjekke hvornår du sidst havde været på, og tænkte du nu var i fuld gang med baby fødsel, siden der var gået næsten et døgn siden du var på sidst cheerful.. men du har bare haft travlt - med almindelige dødelige ting, altså wink ?!

Anmeld

14. august 2012

Janni-Martina-vb

Ja :) prøver at holde mig i gang for at sætte i gang :P

Har de sidste 2 nætter ikke fået meget søvn, - i nat omkring 4 timer og igår nat omkring 2 timer, fordi jeg har ligget og tænkt 'nu sker det.....nej nu sker det....' og 'var det starten på en ve....nej...var dét så starten på en ve' 'er vandet lige ved at gå....tænk hvis vandet gik nu...'

Skide irriterende. Så håber ikke jeg går i fødsel her til formiddag, vil gerne lige have indhentet noget søvn!

Skal lige ned med den store i SFO. Bliver endda nød til at tage bussen derned... 3 stoppesteder.... da jeg ikke kan gå så langt. Vi prøvede i går da han skulle hentes, havde manden med mig, men det var da helt umuligt for mig. Til sidst måtte jeg give fortabt og tage bussen, og plukveerne væltede ind over mig, og William sparkede på blæren, lænden smertede, og ja det hele var noget møg. Så måtte lige slappe lidt af da jeg kom hjem.

Og så videre i programmet med rengøring og bagning ect :P

Anmeld

14. august 2012

louise79-vb

mon ikke der kommer en baby snart , det vil jeg da håbe for dig for det lyder lidt besværligt for dig nu.smile

Men det der med sjippetovet kunne være en ide, ej bare for sjov. Men fik det sjoveste indre billede af en meget gravid kvinde der hopper rundt viklet ind i sjippetovog det hele hi hiwink

Ønsker dig så meget held og lykke  med baby, når han altså har tænkt sig at komme ud i de virkelige verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.