Forsikringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Signe1704-vb

Lb har flere underafdelinger - de Forsikrer i hvert fald også hvis man er i kost og ernæringsforbundet, hk og rigtig mange andre.
Hos os er situationen den at det er min mand der tjener mest og havde mest med da vi mødte hinanden ( og derfor ejer 2/3 af huset). Det er mit særbarn og derfor er det primært i forhold til hvis min mand dør at jeg skal kunne blive i huset. Hvis jeg dør er det han kommer til at skulle betale til min søn ikke mere end han godt klare det og samtidig blive boende. Vi er enige om at min søn ville skulle blive hos ham hvis jeg dør og jeg kunne ikke forestille mig at min eks ville gøre krav på ham - tror ikke hans kæreste ville have ham boende. Hun ville vist helst være fri for at han havde en fortid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Janni-Martina-vb

Signe1704 SKREV:

Lb har flere underafdelinger - de Forsikrer i hvert fald også hvis man er i kost og ernæringsforbundet, hk og rigtig mange andre.Hos os er situationen den at det er min mand der tjener mest og havde mest med da vi mødte hinanden ( og derfor ejer 2/3 af huset). Det er mit særbarn og derfor er det primært i forhold til hvis min mand dør at jeg skal kunne blive i huset. Hvis jeg dør er det han kommer til at skulle betale til min søn ikke mere end han godt klare det og samtidig blive boende. Vi er enige om at min søn ville skulle blive hos ham hvis jeg dør og jeg kunne ikke forestille mig at min eks ville gøre krav på ham - tror ikke hans kæreste ville have ham boende. Hun ville vist helst være fri for at han havde en fortid.

Det er nogenlunde samme situation vi er i, men vi bor til leje, så på den måde skal vi ikke dele et hus. Men vi ville heller ikke flytte hvis uheldet skulle være ude, men vi kan heldigvis godt sidde i det begge 2 hvis det uheldige skulle ske.

Oliver er også mit særbarn og der kommer eksen heller ikke og gør krav, han har for travlt med ikke at være voksen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.