Update på livmoderhals + skønne svigerforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. september 2009

Tut

Hej piger,

I dag har jeg været hos lægen og min livmoderhals er stadig kun 1½ cm. Og stadig konstante plukkeveer når jeg laver noget andet end at ligge ned.

Min læge sagde meget strengt til mig at jeg skal ligge ned 23 timer at døgnet, og må kun stå op for at gå på toilettet og i bad. Og hvis jeg ikke kunne overholde det, så måtte hun jo indlægge mig. Hvilket jeg sagde pænt "nej tak" til, selvom jeg dog ved at jeg er lige på grænsen til at det nok bliver nødvendigt.

Hun ville ikke gøre så meget mere ved mig, da jeg skal til jordemoder på fredag, og så må jordemoderen tage stilling til hvad der skal ske.

Mine svigerforældre, som heldigvis er pensionister, er meget hjælpsomme. Vi har aftalt at de handler ind for os 1-2 gange om ugen, jeg skal bare ringe. Og at svigermutter laver nogle portioner aftensmad vi kan have som bare skal varmes.

Christian's chef er heldigvis meget sød og samarbejdsvillig (han har jo selv familie) og Christian har fået lov til at gå ½ time tidligere hver dag indtil jeg har født, for han skal jo både hente og bringe Noah. Og hvis han gik kl. 16, så var det lige på nippet til at han ikke kunne nå at hente ham inden kl. 17, hvis der var meget trafik. Så nu går han 15.30, så kan han nå det inden myldretiden.

Mine forældre, som stadig arbejder da de er hhv. 10 og 12 år yngre en Christian's, har også tilbudt at hjælpe til i weekenderne, hvis der er noget vi skal have fixet.

Hvor er det dejligt at se at man har så mange der gerne vil hjælpe en når man virkelig har brug for det.

Knus Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Siber

ja tuttelut nu må du virkelig lytte!!!! og en løftet pegefinger!

Men hvor fantastisk at du har nogen praktfulde svigerforældre, forældre og C chef! Det hjælper jo en del må man siger, også kan du bare slappe, SOM DU SKAL MIN SØDE VEN!

Mange knus og tanker til dig!
Siber

Anmeld

8. september 2009

Susan1978

ja Tutter, du er nok nødt til at lytte...

har en kollega der måtte ligge på barselsafsnittet i 1½ mdr  og fødte trods alt 8 uger for tidligt.  og hun  hader at tænke tilbage på den tid..  Det var så kedeligt.

Så du tager den med ro, du må date med baby.dk hele dagen.. griner.

men for fanden jeg ville også få pip.. tænk ikke engang at kunne gå ud i have og hygge lidt med ungerne..  øv føler med dig. 

Men Nana skal altså lige blive helt klar først.

Anmeld

8. september 2009

Nadi

Kan du så blive liggende Tutski!!!

Jeg synes det er skønt at du har sådan et godt bagland, det må også ta lidt af stresset og gøre det lidt nemmere for dig at lægge dig. For det er det du skal så Nana kan blive derinde indtil hun er helt klar

Knus Nadi

Anmeld

9. september 2009

Anja

Kan godt forstå, at det er møg træls, men der er jo bare ikke så meget at gøre ved det.

Du SKAL blive liggende. Bebs skal jo gerne blive i mavsen mange uger endnu

Anmeld

9. september 2009

Lise

For filans Mette!

Det er ikke særlig fedt, men hold op hvor er det godt at folk omkring jer er så hjælpsomme   Tag imod hjælpen, og tænk på at det hele er for Nanas skyld. Hun er jo ikke helt klar endnu...

Anmeld

9. september 2009

Lene76

hmmm mette..... du må dælme dulmen passe lidt på og huske at få slappet af.... og gøre som lægerne siger. du skulle jo gerne gå så langt som muligt før Nana kommer ud.

du må igang med en go bog serie el andet som kan gøres liggende

Lene

Anmeld

9. september 2009

ivfmarie

Er der noget jeg kan hjælpe med, søde? Du siger bare til...

Anmeld

11. september 2009

Ny mor

Puha, Tut, sikker noget møj, møj, møj......håber virkelig du holder modet oppe, på trods!!!

Hvor er det godt at du har så god en familie omkring dig, for du ER nød til at passe på dig selv og lille Nana!!!

Spørger sikkert dumt, men ved man hvorfor man får forkortet livmoderhals? Kan man slet ikke gøre noget (lægeligt)?

Trøste
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.