Hej piger,
I dag har jeg været hos lægen og min livmoderhals er stadig kun 1½ cm. Og stadig konstante plukkeveer når jeg laver noget andet end at ligge ned.
Min læge sagde meget strengt til mig at jeg skal ligge ned 23 timer at døgnet, og må kun stå op for at gå på toilettet og i bad. Og hvis jeg ikke kunne overholde det, så måtte hun jo indlægge mig. Hvilket jeg sagde pænt "nej tak" til, selvom jeg dog ved at jeg er lige på grænsen til at det nok bliver nødvendigt.
Hun ville ikke gøre så meget mere ved mig, da jeg skal til jordemoder på fredag, og så må jordemoderen tage stilling til hvad der skal ske.
Mine svigerforældre, som heldigvis er pensionister, er meget hjælpsomme. Vi har aftalt at de handler ind for os 1-2 gange om ugen, jeg skal bare ringe. Og at svigermutter laver nogle portioner aftensmad vi kan have som bare skal varmes.
Christian's chef er heldigvis meget sød og samarbejdsvillig (han har jo selv familie) og Christian har fået lov til at gå ½ time tidligere hver dag indtil jeg har født, for han skal jo både hente og bringe Noah. Og hvis han gik kl. 16, så var det lige på nippet til at han ikke kunne nå at hente ham inden kl. 17, hvis der var meget trafik. Så nu går han 15.30, så kan han nå det inden myldretiden.
Mine forældre, som stadig arbejder da de er hhv. 10 og 12 år yngre en Christian's, har også tilbudt at hjælpe til i weekenderne, hvis der er noget vi skal have fixet.
Hvor er det dejligt at se at man har så mange der gerne vil hjælpe en når man virkelig har brug for det.
Knus Tut
Anmeld