Så er det ferietid - pas godt på forummet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

229 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Webredaktøren-vb

Nu nærmer ferietiden sig med hastige skridt - for mig o-klapperi

I morgen flyver jeg til USA, så det bliver nok minimalt, hvad jeg blander mig i herinde i den kommende tid.

Til gengæld er min kollega Louise og vores tekniker på job, så hvis I pludselig oplever tekniske problemer, så skriv til ahk@oxygen.dk eller lhr@oxygen.dk.

I kan selvfølgelig også skrive herinde eller på vores Facebook-side.

Pas ellers godt på hinanden herinde og hav en rigtig dejlig sommer til vi skrives ved igen cool

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Jeamie-vb

Kan du ha en rigtig dejlig ferie smile.. Kan være ( vi håber i flæng) at du kommer hjem til varmen... eller tag venligst en ordentlig posefuld af det med hjem (også cheerful )...

Anmeld

7. juni 2012

Heidi Nielsen-vb

Jamen rigtig god tur USA.......gid det var mig der skulle derover....jeg har familie i Seatle og det er lang tid siden jeg har set dem :O) Så rigtig god tur.....

Jeg tager først på ferie i uge 29 så der er lidt tid til endnu.....

Anmeld

7. juni 2012

Polyp-vb

ferie...hvad er det?

Anmeld

9. juni 2012

Titte-vb

Polyp SKREV:

ferie...hvad er det?

Det ernoget jeg har rigeligt af i år... uge 16, uge 21, uge 26 og uge 29, 30, 31, og derefter lige direkte på barsel o-klapperi

Anmeld

11. juni 2012

babytrunte-vb

God ferie i USA, og ja, tag gerne noget sol og varme med hjem.

Jeg har barsel juli mdr med og så så det tilbage på arbejdet.. og trunten skal starte i VG. Glæder mig meget til at komme på arbejde (tænk at man nogensinde skulle sige det) men det bliver da lidt mærkeligt at komme igang, når man har gået hjemme 1 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.