Spørgsmål ang. scanning (gravid)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. september 2009

Anonym trådstarter

Jer, der blev scannet meget tidligt i graviditeten - hvor tidligt kunne I se noget på scanningen? Altså hvor langt var I henne?

Jeg skal nemlig scannes imorgen tidlig for at se (forhåbentligt) hvor langt jeg er henne og om alt er ok - bløder nemlig lidt. Så jeg håber helt vildt, at der er noget at se, og det ikke er for tidligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Tut

Jeg blev scannet d. 7/4 hvor de ikke kunne se noget foster.

Og så blev jeg scannet igen d. 14/4, hvor de kunne se at jeg var 6+4, så den havde bare ligget helt op af moderkagen første gang. (der var jeg kun 5+4, så den var jo ikke så stor)

Held og lykke i morgen.

Hvor langt tror du selv at du er henne?

Knus

Tut 27+4

Anmeld

8. september 2009

Anja

Jeg blev scannet tidligt med Esther. Jeg blev scannet fordi jeg havde smerter i siden og en graviditet udenfor livmoderen skulle udelukkes. Første gang jeg blev scannet troede jeg selv at jeg var lige godt 5 uger henne. Desværre kunne de ikke se et foster, men kun en blommesæk. Jeg blev scannet igen 10 dage senere, for da mente de, at man burde kunne se et forster (hvis der var et). Heldigvis var der et fint lille foster. Jeg var bare ikke så langt henne som jeg burde have været i forhold til sidste menstruationsdag.

Held og lykke

Anmeld

8. september 2009

Mary

Jeg blev scannet da jeg var 6+noget(6+5 tror jeg), og der var absolut intet at se. De troede jeg ikke bar et foster, eller at jeg var mindst en uge kortere henne. Det viste sig det kun var 2-3 dage min termin blev rykket, for jeg har jo lille Dicte derinde  

Håber de kan se noget, det er ikke rart at være i uvished.....

Anmeld

8. september 2009

Nadi

Jeg blev scannet tidligt med bebs da jeg var omkring 6-7 uger henne, og der kunne man se en lille peanut og et fint hjerteblink.
Held og lykke imorgen, håber alt er som det skal være

Nadi 20+0

Anmeld

9. september 2009

Muffinmus

Blev scannet 6+3 og der var fint foster og hjerteblinkpøj pøj med det, håber alt er ok.

Anmeld

9. september 2009

Lise

Med Simon blev jeg scannet omkring 7+0, og der så vi en fin bebs på 8 mm.

Hvor langt tror du at du er?

Held og lykke...

Anmeld

9. september 2009

ivfmarie

hvordan er det så gået i dag???

Anmeld

9. september 2009

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, så vidste jeg lidt om, hvad jeg skulle forvente.

Der var ikke noget foster at se endnu. Lægen mente, jeg er omkring 5 uger henne, så jeg skal scannes igen om 14 dage. Der var en fin rund blommesæk - det var gode tegn, at den ikke ligesom var ved at klappe sammen, men helt rund. Og så kunne han se "hudafskrabninger" på livmoderhalsen, som kommer af hormonændringer, og det kunne være derfor jeg bløder. Et godt tegn er, at jeg har mega meget kvalme 24-7. Jeg fik også taget blodprøver og skal igen på fredag, og så kan jeg ringe ind mandag morgen og få svar på, om hcg er steget.

Det er en mærkelig tilstand at stå i. I lørdags var jeg fuld af lykke helt ned i maven. Nu tvivler jeg på, at der er nogen derinde - nok en form for forsvarsmekanisme. Men jeg håber da.

Anmeld

9. september 2009

Muffinmus

tro på det bedste så:-)
Vi krydser alle fingre for at den lille spire vil vokse sig stor og stærk så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.