Hvordan havde i det i starten af graviditen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

Pige2009

Ingen smerter, kvalme eller gener her, så jeg har været en af de heldige

Hilsen Linda 35+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mini-Terp skriver:

Jeg vil ikke sige at det gør ondt ondt, men sys stadig at det gør ondt.. Lyder mærkeligt, men kan sagtens holde det ud og føler ikke at jeg har brug for smertestillende.. Men det er da stadig træls..
Hvor længe havde du "menses" smerter??

Nå ja det gør jeg da vist egentlig også ..

Knus Maria

forstår præcis hvad du mener søde og de "smerter" er umulige at beskrive... De blev hurtigt bedre og forsvandt stort set da jeg var omkring 8 uger henne, men blev hurtigt overtaget af ordinære ligament smerter da livmoderen samtidig gik i gang med at vokse hastigt! Jeg har nu ligament smerter når jeg strækker mig eller laver en pludselig bevægelse, og nogle dage strækker det i hele underlivet som om bebser leger hoppegynge i livmoderen

knus

Anmeld

8. september 2009

LauraLW

Mini-Terp skriver:

Ja overskriften siger vist alt...

Jeg kunne godt tænke mig og vide hvordan i andre havde det i starten af graviditen???

Jeg har ondt i maven, lidt ligesom menses smerter, og så hiver og niver det inde i min mave..
Samtidig har jeg meget kvalme (allerede) og har dog også være ude og holde ved toilettet idag..  

Men jeg er nok mest nervøs for de menses lignene smerter...

Knus Maria 5+5

De der mens smerter havde jeg også! Og stadig til tider. - Det bekymrede også mig, fordi man jo forbinder det med blødning, men min læge virkede ikke bekymret, og efterhånden har jeg vænnet mig så meget til det...

Ellers havde jeg det ok de første par uger, men så kom kvalmen, svimmelheden, utilpasheden, trætheden, humørsvingningerne etc. - alt dette kæmper jeg stadig med, dog er det begyndt at tage lidt af.

Laura
12+3

Anmeld

9. september 2009

Nanna1985

Jeg kastede op fra uge 5 til uge 16  

Jeg havde os en del smerter i maven, det er ledbåndene der giver sig.. Det hele bliver udvidet og det kan godt gøre meget ondt

De sidste 2 måneder af graviditeten kastede jeg os op

Har lige været gravid og fødte en pige mere for 13 dage siden og denne graviditet har bare været fantastisk og har INTET mærket til den overhovedet.. Har kunne spise alt og har været som jeg plejer

Anmeld

17. september 2009

jubii

Hej
Jeg har heldigvis hverken haft smerter eller kvalme (...endnu??)
Men jeg har den mest oppustede mave selvom jeg kun er 7 uger henne. Da jeg var til scanning sagde sygeplejersken at det var helt normalt at man ikke gik så tit på "stort" toilet, fordi hormonerne rumsterede derinde.....men det er lidt svært at skjule, specielt om aftenen. Så jeg/vi må nok snart fortælle familie og venner den store begivenhed :-)

Anmeld

17. september 2009

dorthemus

Mini-Terp skriver:

Hej Dorte..

Allerede en uge efter ÆL fik jeg de der nivende smerter og små jag i underlivet, og kunne slet ikke ligge på maven uden at det gjorde ondt..
Men de menses lign smerter kom først mandag i sidste uge, og jeg testede positiv om torsdagen.. Siden har jeg haft menses smerter, så'n on off, de er faktisk slemmest når jeg er hjemme, men der går jeg også og tænker på det hele tiden..

Held og lykke d. 17 sep.. Skal nok  

Knus Maria

Hej Maria

Jeg testede igår...og idag; den er POSITIV

Knus Dorthe

Anmeld

17. september 2009

Bom

dorthemus skriver:

Hej Maria

Jeg testede igår...og idag; den er POSITIV

Knus Dorthe

Hej Dorthe...

Stort tillykke, det er da en utrolig dejlig nyhed..
Er du ikke bare vildt lykkelig..  Det er lige som at svæve på en lyserød sky..

Jeg ligger desværre syg herhjemme, så håber bare at bebs har det bedre end jeg...

Mange lykke Knus Maria....

Anmeld

17. september 2009

dorthemus

Mini-Terp skriver:

Hej Dorthe...

Stort tillykke, det er da en utrolig dejlig nyhed..
Er du ikke bare vildt lykkelig..  Det er lige som at svæve på en lyserød sky..

Jeg ligger desværre syg herhjemme, så håber bare at bebs har det bedre end jeg...

Mange lykke Knus Maria....

JO..helt vildt glad og rundt på gulvet....havde aldrig troet det kom til at gå så stærkt

God bedring til dig...surt at ligge syg

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.