Hvordan havde i det i starten af graviditen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.280 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. september 2009

Bom

Ja overskriften siger vist alt...

Jeg kunne godt tænke mig og vide hvordan i andre havde det i starten af graviditen???

Jeg har ondt i maven, lidt ligesom menses smerter, og så hiver og niver det inde i min mave..
Samtidig har jeg meget kvalme (allerede) og har dog også være ude og holde ved toilettet idag..  

Men jeg er nok mest nervøs for de menses lignene smerter...

Knus Maria 5+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Mira0911

Jeg havde det rigtig elendigt.. Boede nærmest ved siden af toilettet hele graviditeten....

Anmeld

8. september 2009

TbCp

Mini-Terp skriver:

Jeg kunne godt tænke mig og vide hvordan i andre havde det i starten af graviditen???

Jeg har ondt i maven, lidt ligesom menses smerter, og så hiver og niver det inde i min mave..
Samtidig har jeg meget kvalme (allerede) og har dog også være ude og holde ved toilettet idag..  

Knus Maria 5+5

Jeg oplevede også de menses lignende smerter og rendt på wc konstant for at tjekke Oplevede det så også flere gange i resten af graviditeten.

Ellers mærkede jeg ingenting i starten. Ingen kvalme eller noget som helst så var ret heldig.

Nivene er dine ledbånd der giver sig... mener det er det man kalder ligamentssmerter

Anmeld

8. september 2009

dorthemus

Mini-Terp skriver:

Knus Maria 5+5

Er selv nysgerrig...hvor tidligt havde du de mens. agtige smerter?? Jeg er lige blevet insemineret og kan først teste omkring den 17. september. Og jeg har haft de symptomer som du beskriver siden insemineringen.

Knus Dorthe...der HÅBER HÅBER HÅBER

Anmeld

8. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
havde netop den slags "smerter" du beskriver og MASSER af kvalme... det er helt normalt søde, for livmoderen gør sig klar til at vokse sig kæmpe stor, og det stækker og giver sig derinde!
Det skal ikke gøre ondt... så skal du søge læge, men det er ikke ualmindeligt at man mærker en del ubehag!
Du skylder stadig en historie
krammer

Anmeld

8. september 2009

LouiseNielsen

Hejsa

Jeg er 10 uger henne og jeg har rigtig meget kvalme.... Og kaster op i hvert fald en gang om dagen

Smerterne i den nederste del af maven er helt normalt, men selvfølgelig bliver det meget meget slemt så du slet ikke kan holde det ud, bør du ringe til din læge...

Jeg har det også en del, men mest hvis jeg laver pludselige bevægelser eller rejser mig for hurtig fra sengen eller sofaen....

Held og lykke med din graviditet....

Anmeld

8. september 2009

Bom

dorthemus skriver:

Er selv nysgerrig...hvor tidligt havde du de mens. agtige smerter?? Jeg er lige blevet insemineret og kan først teste omkring den 17. september. Og jeg har haft de symptomer som du beskriver siden insemineringen.

Knus Dorthe...der HÅBER HÅBER HÅBER

Hej Dorte..

Allerede en uge efter ÆL fik jeg de der nivende smerter og små jag i underlivet, og kunne slet ikke ligge på maven uden at det gjorde ondt..
Men de menses lign smerter kom først mandag i sidste uge, og jeg testede positiv om torsdagen.. Siden har jeg haft menses smerter, så'n on off, de er faktisk slemmest når jeg er hjemme, men der går jeg også og tænker på det hele tiden..

Held og lykke d. 17 sep.. Skal nok  

Knus Maria

Anmeld

8. september 2009

Bom

Caroline86 skriver:

havde netop den slags "smerter" du beskriver og MASSER af kvalme... det er helt normalt søde, for livmoderen gør sig klar til at vokse sig kæmpe stor, og det stækker og giver sig derinde!
Det skal ikke gøre ondt... så skal du søge læge, men det er ikke ualmindeligt at man mærker en del ubehag!
Du skylder stadig en historie
krammer

Jeg vil ikke sige at det gør ondt ondt, men sys stadig at det gør ondt.. Lyder mærkeligt, men kan sagtens holde det ud og føler ikke at jeg har brug for smertestillende.. Men det er da stadig træls..
Hvor længe havde du "menses" smerter??

Nå ja det gør jeg da vist egentlig også ..

Knus Maria

Anmeld

8. september 2009

Lusi

Jeg havde RIGTIG ondt i maven i nogle dage.. Virkelig kramper i underlivet. Kunner hverken gå eller stå.

Anmeld

8. september 2009

dorthemus

Mini-Terp skriver:

Hej Dorte..

Allerede en uge efter ÆL fik jeg de der nivende smerter og små jag i underlivet, og kunne slet ikke ligge på maven uden at det gjorde ondt..
Men de menses lign smerter kom først mandag i sidste uge, og jeg testede positiv om torsdagen.. Siden har jeg haft menses smerter, så'n on off, de er faktisk slemmest når jeg er hjemme, men der går jeg også og tænker på det hele tiden..

Held og lykke d. 17 sep.. Skal nok  

Knus Maria

Hej Maria

Tak for svar  Jeg er også SÅ kropsbevidst som aldrig før....ALT registreres, det er næsten for meget af det gode
Jeg ønsker det bare så meget og kan næsten ikke vente....
Held og lykke med din graviditet

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.