Arbejdsløs....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Signe1704-vb

Jeg gider ikke noget vikarbureau, da jeg er uddannet i køkkenbranchen og det er guf for sådan nogle - der er masser at få og det gider jeg ikke. Jeg vil meget gerne tage nogle kurser hvis jeg kan få noget spændende som jeg kan bruge til noget senere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Polyp-vb

ej - jeg er lige i dag startet på 6 uger hos Niels Brock - og det er altså ikke hjernedød meningsløs aktivering, det er merkonomfag med samme krav som hvis man tager det om aftenen...her er det bare skatteyderbetalt...og godkendt selvvalgt aktivering

...tror nok de kører AMU-kurserne også i sommerperioden...og man skal altså 'bare' have en gymnasial uddannelse som 'videregående' for at kunne komme på AU eller Diplom kurserne...tjek deres hjemmeside eller med dit lokale jobcenter

Anmeld

4. maj 2012

Signe1704-vb

Jeg håber på at kunne tage et merkonomfag - det kunne passe perfekt ind i mine planer om at tage en akademiuddannelse, men vi rejser til uger i juni, så det skal passe ind med det.

Jeg tager den med jobcenteret når jeg bliver indkaldt. Ville allerhelst tage det på Lyngby handelsskole, da den ligger lige rundt om hjørnet.

Hvilket fag skal du tage Polyp?

Anmeld

4. maj 2012

Polyp-vb

lige nu er det HR - personalejura og økonomi kan jeg få meritoverført da det er en stor del af min uddannelse på et højere niveau...og måske også projektstyring via realkompetencevurdering...og så er man jo pludselig meget langt i at have en fuld merkonom....

Anmeld

4. maj 2012

Signe1704-vb

Lyder super spændende.

Jeg er spændt på om der er et fag jeg kan nå at tage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.