Hvad laver i om natten når i ikke kan sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Jeamie-vb

Cilottemor SKREV:

Åhh min fejl, kiggede på din fine daisypath og læste den nederste som om du var 38 år og gravid i 6. måned og 1 dag. Jamen så tillykke med de sovende nætter....det er så skønt at opleve dem når de kommer.....Gad vide hvor mange år der går før jeg oplever dem igen.....Min dreng Jacob fyldt 3 år i december, og jeg kan mærke at der i raketfart sker stor udvikling for tiden.....Kan næsten ikke følge med....Sikke en skøn solskinsdag, har du fået nydt den?

Hej for nu :0)

Jaha smile.. Har været ude at undervise i solen det meste af formiddagen - trænet min egne og ellers passet kunder i biksen..

Min søn begyndte først at sove igennem for ca et år siden. Vi anskaffede os en kugledyne og DET gjorde virkelig underværker. Han har lidt en hel del af kolik, og det stoppede IKKE da han var 3 mdr wink.. Alt super ok nu...selvom det da ikke gjorde noget hvis han til tider liiige sov en lille time længere tongue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Signe1704-vb

Nu sidder jeg vågen om natten og kastede mig over denne tråd i håb om at der var et magisk sovetrick. Jeg skal op og i skole i morgen, så det havde været rart at sove nu, men jeg synes ikke jeg kunne finde ro før....

Anmeld

28. marts 2012

Cilottemor-vb

Signe1704 SKREV:

Nu sidder jeg vågen om natten og kastede mig over denne tråd i håb om at der var et magisk sovetrick. Jeg skal op og i skole i morgen, så det havde været rart at sove nu, men jeg synes ikke jeg kunne finde ro før....

Håber du fik sovet lidt :0)

Jeg var også vågen præcis 01.11. som du skrev dit indlæg......Sjovt jeg plejer at vågne mellem 2 og 3....Jeg havde lagt en bog frem, men var ikke istand til at tyde bogstaverne og har nok været for træt. Har da for første gang i lang tid fået sovet bedre. Kun været oppe og tisse og få lidt at drikke 2 gange....

Anmeld

29. marts 2012

Polyp-vb

det mest effektive er, når man kan undlade at blive irriteret/stresset over at man er vågen og bare nyde roen og stilheden ;-)

Jeg læser som regel eller skriver nye opskrifter eller noget andet, der ikke vækker hele hytten...men altid med den bedste samvittighed...så må jeg jo bare sove, når jeg bliver træt (og har mulighed for det efter arbejde) - det der med at ligge og rotere, dét gider jeg ikke, for så falder jeg helt sikkert ikke i søvn igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.