Hvad laver i om natten når i ikke kan sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Cilottemor-vb

Hej derude

Hvad laver i om natten når i ikke kan sove? Jeg er gravid i uge 36, jeg vandre rundt om natten som en zombie......skal tisse, er tørstig, ligger dårligt, har uro i kroppen, baby er vågen m.m. Ved godt at der ikke er så lang tid igen. Men kan mærke det irretere mig og ku jeg få det vendt til noget der er lidt mere udholdende ville det være fantastisk....Håber i har nogen ideer i ærmet.

Venlig hilsen Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Jeamie-vb

Hmm kan ikke love du bliver mindre zombie når først din baby er født, men der er der mere en funktion, et behov, et lille menneske der vækker dig af en grund. Zombietilstanden vil nok være der men irritationen bliver nok erstattet med en ømhed... (selvom man ved gud godt kan blive irriteret ved 10ende vækning og èns hjerne er grød pga manglende søvn ).... 

Men hvad du skal gøre nu ? Jeg ville sørge for fødderne op, the og bøger jeg brænder for at læse og som jeg måske ikke ville få tid til for en periode.... 

Og feks gå amok med sjove historier og fortællinger herinde, som vi andre så kan vågne op og læse wink.... 

Anmeld

27. marts 2012

Cilottemor-vb

Jeamie SKREV:

Hmm kan ikke love du bliver mindre zombie når først din baby er født, men der er der mere en funktion, et behov, et lille menneske der vækker dig af en grund. Zombietilstanden vil nok være der men irritationen bliver nok erstattet med en ømhed... (selvom man ved gud godt kan blive irriteret ved 10ende vækning og èns hjerne er grød pga manglende søvn ).... 

Men hvad du skal gøre nu ? Jeg ville sørge for fødderne op, the og bøger jeg brænder for at læse og som jeg måske ikke ville få tid til for en periode.... 

Og feks gå amok med sjove historier og fortællinger herinde, som vi andre så kan vågne op og læse wink.... 

Hej med dig

Ja så er jeg her igen, kl. er snart 4 og jeg har været vågen en times tid. Du har så ganske ret at tiden skal nydes inden baby kommer, for så er det helt sikkert at jeg skal op om natten.....Men det er noget andet når baby er her......kan du anbefale en sjov bog. Skal have lidt humor ind over....Jeg tør ikke læse uhyggelige eller for spændende bøger om natten.....Har ikke nogen sjove historier i ærmet, men en sød historie. Min dreng Jacob på 3 år sagde en dag da jeg fulgte ham i børnehave ' Moar når du bliver lille vil jeg gerne følge dig i børnehave' ÅÅÅÅhh hvor blev jeg glad indeni :0) Men så nok et lidt andet billede i hovedet en Jacob gjorde. Jeg kunne lige se mig selv på plejehjem og Jacob futte rundt med sin gamle mor......Jeg har købt et boligblad og vil nu gå på jagt efter ideer til lidt forårsindretning. Vores stue er tom og venter på en spand maling i weekenden. Vi har en sofa der venter i ILVA, og jeg glæder mig til at få vores stue igen.....Jeg elsker te (har ikke lært at drikke kaffe), men vores elkeddel larmer helt vildt, så jeg er bange for at vægge hele banden. Ku nu også tage en gryde...HMMM.

Hej for nu :0)

Anmeld

27. marts 2012

Jeamie-vb

Ha ha ha godmorgen smile... 

Hvor godt smile.. Altså jeg synes den 'serie' af Sophie Kinsella`s Shopaholic osv er skide søde og skægge.... ved faktisk ikke helt hvor mange hun har lavet nu af dem, men der er da en linie af godt gennemført shoppe gen og videre hvordan det forenes med baby og mand cheerful...

Ellers kan du altdi gå amok i 'Hulebjørnens klan' DE er fannerme tykke...og ikke just sjove.. Men ikke uhyggelige tongue... 

Det med indretning er sq da en god idè.... der er faktisk en bogklup med den slags bøger.. øjeblik, tjekker lige.. Der står 'Bolig & Livsstil' på dem jeg har... De er bare hyggelige med flotte billeder... 

Hi hi sød kommentaer fra lille-søn, deres hjerner er så logiske kissing.. 

Sov godt - vi ses i nat o-te...

Anmeld

27. marts 2012

Cilottemor-vb

Jeamie SKREV:

Ha ha ha godmorgen smile... 

Hvor godt smile.. Altså jeg synes den 'serie' af Sophie Kinsella`s Shopaholic osv er skide søde og skægge.... ved faktisk ikke helt hvor mange hun har lavet nu af dem, men der er da en linie af godt gennemført shoppe gen og videre hvordan det forenes med baby og mand cheerful...

Ellers kan du altdi gå amok i 'Hulebjørnens klan' DE er fannerme tykke...og ikke just sjove.. Men ikke uhyggelige tongue... 

Det med indretning er sq da en god idè.... der er faktisk en bogklup med den slags bøger.. øjeblik, tjekker lige.. Der står 'Bolig & Livsstil' på dem jeg har... De er bare hyggelige med flotte billeder... 

Hi hi sød kommentaer fra lille-søn, deres hjerner er så logiske kissing.. 

Sov godt - vi ses i nat o-te...

Godmorgen

Tak for beskeden :0) Nåede ikke at tjekke nogen forårsideer! Så det kan jeg jo gøre i nat...Nej jeg fandt ud af at fuglene var gået i godmorgenhumør og pippede udenfor. Så jeg åbnede vinduet i soveværelset og puttede mig under dynen. Jeg elsker fuglefløjt....arbejder du, eller er du gået fra? Går det godt med din graviditet?

Anmeld

27. marts 2012

Meesalith-vb

Ellers kan du læse 'hvor lagde jeg babyen' :-) den er også sjov.

Jeg tror selv jeg ville starte forfra på gilmore girls, twilight eller en anden hyggeserie med lækre fyre. Eller købe adgang til nutv og tage dum serien forfra igen :-)

Anmeld

27. marts 2012

Englemor81-vb

Jeg har selv en del venner der er nat menneske foruden mig selv, så jeg sidder tit og spiller Wordfeud og Draw Something med dem på Appen...

Ellers plejer jeg at se lidt fjernsyn i sengen, indtil jeg bliver træt og så falder hen ;-)

Anmeld

27. marts 2012

Jeamie-vb

Cilottemor SKREV:

Godmorgen

Tak for beskeden :0) Nåede ikke at tjekke nogen forårsideer! Så det kan jeg jo gøre i nat...Nej jeg fandt ud af at fuglene var gået i godmorgenhumør og pippede udenfor. Så jeg åbnede vinduet i soveværelset og puttede mig under dynen. Jeg elsker fuglefløjt....arbejder du, eller er du gået fra? Går det godt med din graviditet?

Jeg er dog ikke gravid smile.. Min søn er 3 1/2 år så er RIGTIG glad for mit nye liv som sovende nattemenneske wink..

Men dengang vækkede junior kun far`en, fordi han moslede og sparkede om natten - jeg selv var totalt udmattet af at brække mig dagen lang, så jeg sov smile

Anmeld

27. marts 2012

Cilottemor-vb

Jeamie SKREV:

Cilottemor SKREV:

Godmorgen

Jeg er dog ikke gravid smile.. Min søn er 3 1/2 år så er RIGTIG glad for mit nye liv som sovende nattemenneske wink..

Men dengang vækkede junior kun far`en, fordi han moslede og sparkede om natten - jeg selv var totalt udmattet af at brække mig dagen lang, så jeg sov smile

Hej igen

Åhh min fejl, kiggede på din fine daisypath og læste den nederste som om du var 38 år og gravid i 6. måned og 1 dag. Jamen så tillykke med de sovende nætter....det er så skønt at opleve dem når de kommer.....Gad vide hvor mange år der går før jeg oplever dem igen.....Min dreng Jacob fyldt 3 år i december, og jeg kan mærke at der i raketfart sker stor udvikling for tiden.....Kan næsten ikke følge med....Sikke en skøn solskinsdag, har du fået nydt den?

Anmeld

27. marts 2012

Cilottemor-vb

Hej med jer

Tak for jeres fine råd. Har i fået nydt solen idag. Sikke en fantastisk forårsdag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.