Vinker til hinanden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

spurv-vb

To fine drenge der ligge og vinker til hinanden, syntes virkelig det er et dejlig billede.

Desværre fik vi at vide i uge 20, at den ene tvilling (tvilling 2) ikke lever mere. Så pludselig så verden helt anderledes ud for os, håber nu bare resten af graviditeten går godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Signe1704-vb

Det gør mig ondt at høre. Men godt der stadig er en dejlig dreng derinde.

Hvornår har du fået den besked? Har i fået tvilling 2 fjernet? Hvordan foregår sådan noget?

Jeg krydser fingre for resten af din graviditet.

Anmeld

21. marts 2012

spurv-vb

Vi fik beskeden fredag forrige uge, det var godt nok svært at komme videre. En meget ambivalent følelse, rigtig rigtig ked af at have midste en tvilling, men samtidig glad for den ene har det godt. Risikoen ved et indgreb er for stort, så man gør ikke noget, skal bære den lille foster til jeg skal føde.

Anmeld

21. marts 2012

Signe1704-vb

Puha det er en hård en. Sidder her med en klump i halsen.

Har lægerne sagt noget om hvad der er gået galt?

Anmeld

21. marts 2012

spurv-vb

Lægerne kan ikke sige hvad der er sket, alt så fint ud ved sidste scanning 16+5, og så... bum. ved næste scanning 19+5 var der dårlige nyheder. Skal til scanning i morgen, glæder mig, men er noget nervøs alligevel. Er heldigvis begyndt at kunne mærke en masse liv i maven, får en masse kærlige spark ind i mellem, det er dejlig.

Anmeld

21. marts 2012

Fru_Hansen-vb

Det gør mig ondt at høre sad

Godt den anden tvilling har det fint

Anmeld

21. marts 2012

Jeamie-vb

Phuu crying.... altså.... 

Tanker herfra, i morgen...

Anmeld

22. marts 2012

Titte-vb

Uf det gær mig ondt for jer.. Sidder selv her og venter på at tage afsted til nf scanning og gør mig de værste forestillinger om at der er noget galt. Jeg har ingen grund til at tro der er noget galt men man bliver helt paranoid, fordi der jo er en risiko for at noget kan være galt... Håber arresten af din graviditet forløber uden problemer og at din baby bliver bedre til at vise dig den er der med sine spark :-)

Anmeld

22. marts 2012

babytrunte-vb

Puha, det er sørme en hård en. Håber alt går fint resten af tiden. Sidder her med tårer i øjnene. Håber virkelig alt det bedste for jer.

Anmeld

22. marts 2012

spurv-vb

Det er utroligt så mange tråer man kan have i sig...

Er lige kommet fra jordemoder, det første hun sagde var; nå du venter så tvillinger? Ærgeligt de ikke har tid til at læse ens journal inden man kommer ind, skal virkelig til at sætte mine forventninger til systemet ned, man håber virkelig der er en form for sikkerhedsnet der bliver spændt ud når man falder, men nej... man må gribe sig selv.

Hun lyttede til min mave og der var fin hjertelyd der inde :0) Virkeligt dejlig.

Hele seancen tog 7 min og så jeg jeg ude af døren igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.