Jeg tror godt jeg kunne gå hen og blive lidt tøsesur nu. Prøver ellers at være objektiv, støttende og bestemt, men lige nu er min grænser ved at være nået, og jeg påkalder mig nok retten til at være en led ko nu
....
Meeeen... Min mor er syg. Jeg har min bror boende. Han er 17. Jeg har en anden bror. Han er 35, ham har jeg dog ikke boende...
I dette sygdoms forløb har det været ret nemt at være dem. De kan glimre ved deres fravær, melde sig ud af alt, tingene bliver klaret alligevel. Jeg beder om èn ting - i januar første gang - om at det èneste de så skulle sørge for var at tømme deres lejlighed.. Bare pakke og samle, jeg skulle nok sørge for det blev fjernet, synes og overleveret... Det skal være sket senest 2 april. Plan, skema og krav fra boligforeningen er blevet videresendt til ældste bror.. Jeg fragiver mig ansvaret i håb om at de selv kan hitte ud af det. Jeg har feks aldrig boet i huset. Det har de. Det er deres ting... Intet er sket. Har spurgt til det nogle gange, forklaret at tiden nærmer sig og at jeg altså har rigeligt i det det ikke går skide godt med hverken mand, morfar, mor og hendes nye sted... Intet sker. 17 årig bror tager med klassen til Kina på søndag og små 3 uger frem.
Den selvsamme har en kæreste. På Lolland. Han har lige besøgt hende i over en uge... Jeg undrede mig mht skolen, men han forklarede at de havde projekter de godt måtte lave derhjemme. Jeg har kontaktet skolen for 'noget' lugtede. Det var ikke helt sandt og den aflevering han skulle aflevere, afleverede han først flere dage senere end han skulle... Han kommer hjem i går og meningen var så han skulle pakke hus, men det 'havde han ikke rigtig lyst til da han havde en god grund' (kæresten og ham havde slået op - men nåede så at blive kærester igen inden han kom hjem ??! ). Lige nu sidder han på værelset og spiller. Evigt ubekymret og glad. Jeghar mest lyst til at rive ham i kraven og tæve ham.
Han fylder 18 og tingene er så småt ved at blive lagt i støbeskeen. Hytte, gæster osv... Har bedt hans far om hjælp da jeg ikke gider stå med det hele, og da de nu er begyndt at tale sammen kan han lige så godt komme på banen - faderen vil dog lige høre hvem sønne invitere først, så kan jeg vende tilbage (???!!!) ( = hvis Michael ikke inviterer hans nye kæreste med så vil faderen ikke med ). Hvilket jeg synes er røv barnligt af faderen. Faderen havde en affære med naboen, flyttede der over for snotten af en teenage dreng. Moderen bliver syg. Faderen er fornærmet over sønnen ikke vil snakke med ham. Sønnen begynder så på det og nu vil faderen ha mere, for ellers...... I mit sind tænker jeg 'hey, små skridt.... det er din søn.. hans fødselsdag.. hans følelser.. giv ham nu tid'..
Det store og hele er AT JEG DA FANDME IKKE GIDER HOLDE DEN MØG FØDSELSDAG når jeg bliver så skide snydt!!!! Bare smile serviceminded og smide penge ud af vinduet.
Mvh Jeamie 14 år 
Anmeld