Jeg ved ikke lige hvor jeg skulle skrive dette, så derfor skriver jeg det her.
Jeg fik en Wheely Bug ind ad døren i dag.
Jeg havde hverken fået mail brev eller nogen form for 'advarsel' om at jeg havde vundet.
Jeg blev helt konfus af bare glæde... Jeg ringede til min veninde mens hun var på arbejde og min mor troede jeg havde drukket hehe...Jeg kunne slet ikke snakke, jeg stammede (stammer aldrig) og kunne ikke sætte ord sammen til en helt sætning af bare glæde :-D
Min kæreste ringede til Libero for at høre ad, da jeg selv var helt fra snøvsen til at kunne ringe og spørge.
Det viste jeg havde vundet konckurencen om månedens gode råd til forældre.
Her var rådet :
'Til hjemmegående forældre med mangel på søvn :
Vi er to forældre der begge er hjemmegående
Personligt er jeg selv en person med et virkeligt godt sovehjerte og har brug for det, da jeg har lidelsen ADHD (ADD), så herhjemme har vi den aftale at om natten er det min mand der står op og giver den lille mad, skifter ble osv og om morgenen/dagen er det så mig der står op og gør det samme, hvor han så går i seng og får nogle timer, så vi begge får den søvn vi skal have uden at hakke på hinanden og det virker super godt og giver os et 'break' hver for sig, til rigtig at få udvilet, så vi har kræfter til resten af dagen.'
Jeg vinder ellers aldrig noget, men når jeg så vinder, så er der godt nok også gevindst :-D
...Og så siger de man aldrig vinder, for der er SÅ mange der deltager tsk tsk... Hvis man spiller, kan man også ende med at inde i lotteriet :-D

Anmeld