Synes faktisk du skulle skamme dig.
Hunden har været der som jeres barn i 3 år, før i fik et lille barn, og den har været vant til at være jeres centrum, og fik al jeres opmærksomhed.
Nu hvor du er blevet mor, er du pludselig kommet i tanke om, at den er til overs.
Og ja, det kræver noget at have både hund og børn, men helt ærligt, det er ikke et stykke legetøj......
Og du skriver, at det kun er 2 uger siden en er blevet kastreret, der går altså noget tid inden det får en virkning, og du kan mærke det fulde udbytte af kastrationen.
Derudover, så er det jo en helt ny situation for HELE JERES FAMIIE, at i har fået barn, også for hunden. Tænk på, at den både er blevet kastreret og samtidig må vige pladsen og tiden for den lille ny....
Der er plads til det hele, det handler om at lære hunden at den ikke kommer i første række hele tiden.
Ja, der skal støvsuges, så der ikke flyder med hundehår, men det gjorde du vel også før???
Jeg er ked af at jeg ikke kan give dig ret, men jeg synes faktisk at det er dig der har et problem, og hvis du vælger mellem kæreste og hund så synes jeg du er lidt langt ude....
Anmeld