Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Ja, det er man da så lige blevet.
Med Caroline kastede jeg op fra uge 6 til 16 - så slemt, at jeg i dag har syreskader på tænderne, ligesom bulimikerne

Denne gang er jeg igen velsignet med den klammeste kvalme, og for - forhåbentlig - at undgå sidste graviditets scenarie, er jeg nu sygemeldt i 3 uger, hvorefter det skal genvurderes. Jeg har siden sidste graviditet skiftet læge, men min tidligere læge sagde blot at jeg skulle være glad for at kunne mærke at jeg var gravid, da jeg tudende ringede til hende dengang. Denne gang tager den nye læge det noget mere alvorligt, og det er jo rart nok. Skal ringe til JM for måske at få noget akupunktur, og går med seabands- som jeg ikke er sikker på hjælper, men tør dælme ikke tage dem af, for hvad nu hvis de gør?
Men æv, hvor er det besværligt at melde sig syg, når man er ledig/job med løntilskud. Har ringet til a-kasse, jobcenter, 2. aktør og arbejdsplads - og skal desuden sende en særlig erklæring til a-kassen.
Så nu vil jeg krybe i Rema og se, om jeg kan finde noget, der vil blive i maven - og derefter hjem og købe adgang til Nutv og Sputnik,og så vente til jeg rammer 14.-16. uge, og håbe at det forsvinder igen.
Anmeld