Stor med stor på!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Kirle-vb

Trunte K SKREV:

Da jeg ventede nummer 3 begyndte folk at spørge om ikke jeg snart skulle gå fra til barsel da jeg var 14 uger henne - uha man kan nå at blive stor som et hus så når man først føder 40+5 og med et sensommerbarn så måtte jeg vralte rundt med stolpeben

Held og lykke med det hele, Kirle.

Årh stakkel!! Det er det værste ved de sommerbørn! Vandet i kroppen! ;) Godt du klarede det :) Og tak!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Kirle-vb

Jeamie SKREV:

grin Ha ha ha ha hvor er det bare sjove og dejlige historier i skriver smile... 

Da der var 3 dage til jeg skulle ha min søn var jeg til møde i et firma for at snakke 'forretninger'. De havde slet ikke kunne se jeg var så gravid, så da de fik at vide det kunne ske når som helst så mændene mildest talt ud til at kunne falde død om af skræk. Folks reaktioner på gaden var (ja jeg blev også rørt, klappet og talt mave til smile) var også 'guuuud er du så langt henne...... (og tænke pause)..får du nu nok at spise '. Og det gjorde jeg jo, bortset fra de 6 første måneder hvor jeg brækkede mig bare jeg løftede blikket fra vandret stilling... 

Ja jeg hører så måske ikke rigtig med i jeres 'stor-mave' historier smile men kommentarerne kan være mindst lige så trælse at få når folk feks automatisk tror man har et krops kompleks.... 

Mine ekstra kg kom så et halvt år efter sønnen kom. Mystisk smile

Ej det er da lige så slemt - hvis ikke værre at blive 'beskyldt' for at ikke spise nok... Hvad er det dog for noget... :) Godt I begge var fine :)

Og jo ret mystisk med de ekstra kilo så sent ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.