Stor med stor på!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Kirle-vb

Nøj er bare blevet stor pludselig! Vraltede afsted i dag ned i IRMA for at hente tre ting og folk flyttede sig fra min vej flere meter foran mig?! Jeg er langsom og tung i røven - slap lige af ;) Fik sådan lyst til at vinke royalt tihi! Ellers har jeg haft en forfærdelig nat med to timers intermezzo med kodyl halsbrand som ingen skummetmælk eller A38 kunne dæmpe - har købt alminox men kvier mig for at bruge det... Nå men endte med at lægge tøj sammen en mas hvilket så gjorde at kæresten først vækkede mig kl. 8.30 ;) For han kunne se at jeg havde været oppe ;) Han spurgte bekymret flere gange om jeg havde haft ondt (optakt til fødsel) hvilket jeg måtte berolige ham med at det var det altså ikke ;) hæhæ ;) Godt han er på dupperne <3 Tja det er så en lille update fra mig af ;) Jeg synes at mit bækken har det bedre men glæder mig alligevel som en gal til at få vores nye ladcykel hjem! <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Polyp-vb

Jeg har ingen lukkemuskel i spiserøret - og en gang imellem er jeg stædig og udskifter pharmakologien med noget nere naturligt (der aldrig er helt så effektivtt, men heller ikke har nogen bivirkninger). Honnning og mandelmælk (ikke nødvendigvis sammen) virker fint - honning skal være stuetempereret og helst have et fint propolislag.

Anmeld

10. januar 2012

Webredaktøren-vb

Kirle @ hvornår er det, at du er sat til? Vi har tre gravide på redaktionen pt., og hos den ene er det også kun maven, man ser :laugh:

Anmeld

10. januar 2012

als-vb

Syntes bare når man er over uge 20 at folk generelt kun ser maven. Man er faktisk nedskrumpet til mave og kun mave og hvad der er i maven osv. Heldigivis har vi på arbejde fået en meget bredere disk så de gamle damer ikke længere umotiveret klapper mig på maven som sidst jeg var gravid.

Anmeld

10. januar 2012

babytrunte-vb

Jeg gik så langsomt til sidst at jeg blev overhalet på gaden af en ældre dame med rollator. Så tror jeg vist nok det gik op for mig, at jeg virkelig var blevet meget gravid.

Anmeld

13. januar 2012

Kirle-vb

Polyp SKREV:

Jeg har ingen lukkemuskel i spiserøret - og en gang imellem er jeg stædig og udskifter pharmakologien med noget nere naturligt (der aldrig er helt så effektivtt, men heller ikke har nogen bivirkninger). Honnning og mandelmælk (ikke nødvendigvis sammen) virker fint - honning skal være stuetempereret og helst have et fint propolislag.

Jep nyder A38 med honning i øjeblikket så mums! Netop fordi kombinationen bare er skøn for spiserøret!

Mandler er jeg lidt forsigtig med efter jeg fik konstateret nøddeallergi må jeg indrømme også selvom jeg ikke reagerer på mandler... ;)

Anmeld

13. januar 2012

Kirle-vb

Webredaktøren SKREV:

Kirle @ hvornår er det, at du er sat til?

Vi har tre gravide på redaktionen pt., og hos den ene er det også kun maven, man ser

Så ligner hun stensikkert mig! ;) Jeg har termin d.1.marts så der er læææænge til! ;)

min søn på 4 har længe moret sig med at løbe ind i maven med hovedet netop fordi den bare er STOR. Og nede i hans bhv har jeg fået så meget streetcredit over den store mave netop fordi den er STOOOOR! ;) De andre forældre spørger dog ikke så meget mig - almen høflighed tror jeg - men kæresten bliver spurgt og spurgt til den ;)

Anmeld

13. januar 2012

Kirle-vb

babytrunte SKREV:

Jeg gik så langsomt til sidst at jeg blev overhalet på gaden af en ældre dame med rollator. Så tror jeg vist nok det gik op for mig, at jeg virkelig var blevet meget gravid.

HAHAHA ja da jeg skulle føde min søn så kedede min kæreste sig så meget over at skulle vandre op og ned på første salen på Hvidovre at da en anden i fødsel skulle overhale mig så fandt han på at heppe på mig som om det var et kapløb! tihi! Det var ekstremt pinligt men jo jeg var også dengang meget meget stor ;)

Anmeld

15. januar 2012

Jeamie-vb

grin Ha ha ha ha hvor er det bare sjove og dejlige historier i skriver smile... 

Da der var 3 dage til jeg skulle ha min søn var jeg til møde i et firma for at snakke 'forretninger'. De havde slet ikke kunne se jeg var så gravid, så da de fik at vide det kunne ske når som helst så mændene mildest talt ud til at kunne falde død om af skræk. Folks reaktioner på gaden var (ja jeg blev også rørt, klappet og talt mave til smile) var også 'guuuud er du så langt henne...... (og tænke pause)..får du nu nok at spise '. Og det gjorde jeg jo, bortset fra de 6 første måneder hvor jeg brækkede mig bare jeg løftede blikket fra vandret stilling... 

Ja jeg hører så måske ikke rigtig med i jeres 'stor-mave' historier smile men kommentarerne kan være mindst lige så trælse at få når folk feks automatisk tror man har et krops kompleks.... 

Mine ekstra kg kom så et halvt år efter sønnen kom. Mystisk smile

Anmeld

15. januar 2012

Trunte K-vb

Da jeg ventede nummer 3 begyndte folk at spørge om ikke jeg snart skulle gå fra til barsel da jeg var 14 uger henne - uha man kan nå at blive stor som et hus så når man først føder 40+5 og med et sensommerbarn så måtte jeg vralte rundt med stolpeben :P Held og lykke med det hele, Kirle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.