Teenagecoach

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Webredaktøren-vb

Jeamie SKREV:

Jeg må da også indrømme at det har været hårdt til tider, dage jeg havde lyst til at tude, dage jeg ikek kan huske og dage jeg undrer mig over sikringen ikke er sprunget. Manden har efter flere års sygdom nu, sideløbende med det her, også fået en diagnose, så jo, der har været dage hvor jeg havde lyst til at pakke søn og en kuffert og smuttet til en hytte langt væk med masser af sol, vand og ingen telfoner smile.

Mht min bror har 'det offentlige' været fantastiske smile. Mht de to andre har der været mange kampe, og mange kanoner der skulle indstilles - og stadig skal. Tror de er gode så snart det er børn, men så snart det er voksen og der er ÈN der figurere som ansvarshavende, jamen så går det jo meget godt, og de bruger krudtet på dem der er alene. En ok foranstaltning for den enlige, men hysterisk belastende for dem der er familien - eller øverst i 'fødekæden' som jeg. 

Der har ikke været nogen hjælp. Vi er meget få i vores familie og dem der var har trukket sig. Men det skal nok gå smile. Tager en dag af gangen og håber dette er en kort tid i forhold til resten af vores liv smile

Puha - ja det lyder da som en ordentlig omgang at skulle håndtere... men det virker som om, at du alligevel formår at tænke positivt. Håber bedre tider er på vej for jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Polyp-vb

'Der har ikke været nogen hjælp. Vi er meget få i vores familie og dem der var har trukket sig. Men det skal nok gå smile. Tager en dag af gangen og håber dette er en kort tid i forhold til resten af vores liv smile'

Det var også min tilgang dengang min mand blev syg og efter adskillige år døde - der ér lys for endne af tunnellen uanset hvor lang den er - og det er bare så vigtigt at holde fast i åndehuller til dig selv...og de andre omkring dig, når du/de/I har brug for det...for mig fungerede noget god musik (altid det samme) og 1 time på sofaen i ro og mag som den korte opladning, der kunne blive plads til i hverdagen med telefonen slukket og dørklokken slået fra.

Anmeld

12. januar 2012

Jeamie-vb

Ved i hvad smile.... jeg stikker simpelthen af.... ud af hjemmet.. starter dytten hver onsdag kl 18.30... og fiser til banko !!!! Det er SÅ VILDT !!! Mens jeg sidder og skriver det griner og smiler jeg.. Mig - banko !!! laughing.... Men i guder hvor er det små borgerligt HYGGELIGT !!!!! Her sidder jeg med alle mine smarte Sjællandske kommentarer, selvfede distancerede humor sammen med en flok INTUSIASTER. De går op i det... Bliver endda sure hvis nogen larmer og HVISKER for højt... Og de er bare så fantastiske at kigge rundt på. De der små gamle mennesker med hver deres sygdom og vraltende gang. Men de er bare så skide søde, og glade. Tager mig selv i at 'lære' af deres vittigheder og endda selv komme med dem. I det forum er det sjovt..... 

Jeg vinder sjældent, men det i sig selv har en værdi. Det gør alle de andre nemlig, og jeg høster en masse trøst og 'eeiiiiiii lille pige, nu ER det da snart din tur'... wink.

Det skal såmænd nok gå, og til næste år ved samme tid ser tingene HELT anderledes ud igen smile.

Anmeld

12. januar 2012

Polyp-vb

Du bliver jo ligefrem kulturberiget!

Håber, du vinder en masse i det kommende år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.