Hårtab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Titte-vb

Forstår godt at du ikke vil kigge lægen i øjnene når han skal operere dig i dem!! Pøj pøj med operationen... Er du forresten helt tilfreds med det andet? Er du hvor du vil være? Jeg glæder mig til at jeg på et tidspunkt skal have fjernet hdu på maven og røven, er du gal hvor får jeg meget tajle til den tid :P :P :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Laurie-vb

... ja, det er nok i forvejen, når tandlægen roder i mine tænder... Jeg håber, at kunne tabe mig mere. Men det kræver noget helt andet nu... operation er jo godt 2 år gammel, og jeg spiser 'normalt'.... altså mindre, men kan tåle stort set alt. (har dog ikke prøvet noget som risgrød med fløde og det hele fx... ). Men jeg er virkelig glad for, der hvor jeg er nu... at kunne vælge tøjet, i stedet for at tøjet vælger mig ;) Det bliver spændende med dit videre forløb... du er jo helt fin som du er! Er du vægtstabil nu?

Anmeld

28. december 2011

Titte-vb

Laurie skrev:
... ja, det er nok i forvejen, når tandlægen roder i mine tænder... Jeg håber, at kunne tabe mig mere. Men det kræver noget helt andet nu... operation er jo godt 2 år gammel, og jeg spiser 'normalt'.... altså mindre, men kan tåle stort set alt. (har dog ikke prøvet noget som risgrød med fløde og det hele fx... ). Men jeg er virkelig glad for, der hvor jeg er nu... at kunne vælge tøjet, i stedet for at tøjet vælger mig ;) Det bliver spændende med dit videre forløb... du er jo helt fin som du er! Er du vægtstabil nu?
Ja det er jeg faktisk. Er nede på omkring 76-78 kg så det vil jeg sige jeg er. Skal heller ikke tabe mig mere, for jeg kan se på mine hofter at det er der det ryger nu, og de er som de skal være nu, med tanke på at der kommer mere hud af når det skal fjernes engang. Lægen mener der kommer til at ryge omkring 2-4 kg når jeg skal have fjernet maveskindet, jeg regner med at jeg på en gang får lavet bagdelsløft og maveskind fjernet, ved et såkaldt ankersnit og hele vejen rundt! :woohoo:

Anmeld

28. december 2011

Laurie-vb

dejligt! ved du, hvor du skal have det lavet? Hørte de er stoppet i Give.

Anmeld

28. december 2011

Titte-vb

Laurie skrev:
dejligt! ved du, hvor du skal have det lavet? Hørte de er stoppet i Give.
Har ikke hørt de er stoppet i Give, men jeg ed de har et dårligt ry, at de ikke laver det ordentlig, så mange er nødt til at komme og få det lavet om... De laver 'æselører' i sammensyningerne.... jeg regner med at skulle til Grindsted og have det lavet, men det må jeg se til til den tid! B)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.