Diverse funktioner....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. november 2011

mariamiss6-vb

Okay, her en tjekliste over hvad jeg kunne tænke mig af funktioner her på det nyyyyye VB ;)

Altså, jeg opdager til tider at der er ting jeg ikke kan finde, eller som var på det gamle forum, men som nu ikke er på det nye.... Eller ganske enkelt noget jeg ikke kan finde ud af at finde...

1. Hvorfor vises mit profilbillede ikke i debatten? Når jeg går ind på min profil, så er der altså et billede uploadet. Mangler jeg at gøre noget....

2. Når jeg ikke kan se navnet på en bruger der har svaret i en debat, er det så fordi denne bruger er slettet?

3. Kunne det ikke være fnt, hvis der under en brugers profilbillede, i debatten, var et lille brev, som førte til der hvor man kan sende en PB til brugeren?

4. Kunne en brugers navn ikke være linket til denne brugers profil også?

5. På forsiden, når man ser seneste aktivitet, kunne der så ikke også stå hvem der har oprettet tråden, og i hvilken kategori det ligger? Lige nu står der kun hvem der har lavet den.

6.Når man er på forsiden, kunne det så lade sig gøre, at man, ved at føre curseren over en tråd-overskrift, kunne få vist et par linier om trådstartens indhold?

7. er der mulighed for at ændre tekstfarve og størrelse i debatsvar?

8. Øhm, ja, der dukker jo nok mere op ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

admin-vb

Det er nu også noteret... nogle af tingene sker automatisk, når vi helt lukker det gamle forum ned. Vi kan nemlig kun vise profilbilledet et sted... Skriv endelig hvis du falder over mere.

Anmeld

21. november 2011

Polyp-vb

savner den lille grønne (altså farven er jo underordnet) markering af nye indlæg i gamle debatter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.