termin 23.4.2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Herlev70-vb

Hej med jer

Siden sidst har jeg været til skanning som viste en lille dreng i vente her :o)

Jeg døjer en del med ligamentsmerter. Det er så vildt - kan ikke gå særligt langt uden at måtte stoppe op som en gammel dame :-( Har været hos lægen og jodemoderen. Sidstnævnte sendte mig til skanning som ikke viste noget unormalt. Hun sendte også henvisning til gynækologisk afdeling til udredning for evt. muskelknuder (efter at jeg har født engang).

Er der nogen af jer som døjer med smertefulde ligamentsmerter? 

Min læge siger at jeg godt kan tage et par Panodiler indimellem. Min jordemoder siger at jeg skal holde mig helt fra pillerne. hmmm.... Igår måtte jeg altså tage et par piller for at holde smerten ud må jeg indrømme - men det kan der vel heller ikke ske så meget ved når jeg ikke tager dem dagligt!

Er der andre end mig der går hjemme lige nu iøvrigt? (jeg blev afskediget i september 2011 i forb. med fyringsrunde - men da jeg var gravid dengang og havde oplyst dette over for min chef, blev der kørt sag mod arbejdet (temmeligt opslidende psykisk når man egentlig skulle NYDE at man endelig var blevet gravid!) - men jeg vandt sagen og er blevet fritstillet. Det er da det bedste af det hele når nu det skulle være sådan...

Det var alt fra mig lige p.t.

kh

herlev70/lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

als-vb

jeg var jo til lægesamtale her den 12/1. og det var rigtig rart at få snakket det hele igennem. Jeg blev scannet og hun har det rigtig fint derinde. vejer lige over et kilo nu. Jeg er sat til at føde normalt, men med opsyn under fødselsforløbet. Det er aftalt jeg skal hurtigt efter veernes begyndelse ind til ctg og tidlig opsyn, så skal der holdes øje med om jeg skal have tidlig epi for at undgå ve-storm igen så det ikke ender med at dræne mig og baby igen. Det er også aftalt de ikke må smide mig hjem, når jeg er kommet ind hvis jeg ikke vil og det er jeg meget glad for da jeg er bange for at det skal gå ligesom sidst, hvor det hele meget pludseligt gik meget stærkt den forkerte vej og så vil jeg altså ikke stå derhjemme. Ellers har jeg det okay, jeg lider også af ligament smerter men kun hvios jeg går meget, for hurtigt eller har være for meget på benene. Men det gør nas når det er. Er allerede begyndt at gå med maven først og går ikke så hurtigt længere... Jeg er heldigvis i arbejde og går fra 4 uger før termin + nogle fridag så har sidste dag den 8. marts og jeg glæder mig. Jeg kan mærke at motivationen er støt dalende, kan mærke det hele virker lidt ligemeget for jeg ved jeg snart er væk et år og så er de tiltag der bliver lavet lavet om eller ændret 20 gange.

Anmeld

17. februar 2012

Herlev70-vb

Hej
Jeg er også ny herinde. Flytter snart til Herlev med min dejlige mand, som jeg venter vores første barn med. Har termin d 22/4 2012
Vi har valgt ikke at få barnets køn at vide, så det bliver spændende når den tid kommer. det vigtigste er jo at barnet har det godt og er sund og rask.

Har indtil videre haft en rigtig nem og ubesværet graviditet. Ingen kvalme, vand i kroppen og hvad der ellers måtte være. Har dog her de sidste par dage haft lidt plukveer, men det er jo meget normalt når man er så langt i forløbet.

Hvor skal i føde henne??
Vi skal på Hvidovre, selv om det godt nok ville have været lidt nemmere hvis det havde været Herlev når vi nu flytter dertil. Men har ikke kyst til at skifte nu når vi er så langt i graviditeten.

Kh Karoline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.