jeg var jo til lægesamtale her den 12/1. og det var rigtig rart at få snakket det hele igennem.
Jeg blev scannet og hun har det rigtig fint derinde. vejer lige over et kilo nu.
Jeg er sat til at føde normalt, men med opsyn under fødselsforløbet.
Det er aftalt jeg skal hurtigt efter veernes begyndelse ind til ctg og tidlig opsyn, så skal der holdes øje med om jeg skal have tidlig epi for at undgå ve-storm igen så det ikke ender med at dræne mig og baby igen.
Det er også aftalt de ikke må smide mig hjem, når jeg er kommet ind hvis jeg ikke vil og det er jeg meget glad for da jeg er bange for at det skal gå ligesom sidst, hvor det hele meget pludseligt gik meget stærkt den forkerte vej og så vil jeg altså ikke stå derhjemme.
Ellers har jeg det okay, jeg lider også af ligament smerter men kun hvios jeg går meget, for hurtigt eller har være for meget på benene. Men det gør nas når det er.
Er allerede begyndt at gå med maven først og går ikke så hurtigt længere...
Jeg er heldigvis i arbejde og går fra 4 uger før termin + nogle fridag så har sidste dag den 8. marts og jeg glæder mig. Jeg kan mærke at motivationen er støt dalende, kan mærke det hele virker lidt ligemeget for jeg ved jeg snart er væk et år og så er de tiltag der bliver lavet lavet om eller ændret 20 gange.
Anmeld