Alle os gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

als-vb

Så var jeg til md scanning i går og alt er som det skal være, heldigvis. Vi fandt også ud af at det er endnu en lille prinsesse vi venter. Dejligt at vide hvad der er i maven. Er også meget nemmere et forklare storesøster hvad der gemmer sig derinde og finde navne og ja. Planlægge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

alinea-vb

1. Hvor langt er du henne? Jeg er 34+0 2. Har du mærket bebs? Ja, det har jeg hvertfald. :-) Første gang jeg mærkede liv var i uge 16. Det var ikke direkte spark, men det føles som nogle underlige bobler.. Far kunne mærke den lille sparke i omkring uge 20 :) Nu kan man nærmest se hvor den ligger med numsen, og om natten er det næsten umuligt at få søvn, så meget som den sparker. 3. Har du fået overstået MD scanning og hvordan gik det? Ja, det har jeg og det er efterhånden et stykke tid siden. :) Det gik helt fint, vi fik at vide, at vi skal have en lille prinsesse, og det var egentlig også lidt det vi ønskede os :) Selvom det vigtigste jo er, at hun er sund og rask. Vi fik dog at vide, at hun er meget lille, så der skal holdes ekstra øje og derfor går jeg nu til scanning hver 2. uge og de siger hun vokser som hun skal, bare efter sin egen kurve. Så det er fint :) 4. Begynder du, at blive nervøs for fødslen? Jeg ved ikke om jeg begynder, at blive nervøs.. Endnu?? Det er godt nok min første gange, og tænker da meget over det.. Men vil helst ikke gå og være bange eller nervøs, vil hellere tage det som det kommer :) 5. Gener? Jeg har ikke rigtig nogle gener som sådan.. Jeg har da en smule vand i fødder og ben, men det kommer kun hvis jeg f.eks. har gået for meget eller andet. Jeg har hverken haft kvalme, opkast eller noget lign. Jeg synes egentlig jeg har været meget heldig i forhold til de graviditeter jeg har hørt om :) 6.Har i tænkt på navne? Ja, vi har tænkt på masser af navne og hold da op hvor er det bare svært, at finde et!! Derfor har min kæreste og jeg valgt, at have et par forslag liggende, men vi vælger først sammen et navn når vi har set hende :) Så er det måske også lidt lettere, at finde et navn der lige passer til hende! Regler : Vi har ikke rigtig nogle reger mht. navne :) Så længe det passer til hende, er det helt fint med os!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.