Ih, det var da en god ide :)
1. Hvor langt er du henne?
I skrivende stund må jeg være 26+5 (syns jeg har lidt svært ved at holde styr på det i øjeblikket)
2. Har du mærket bebs?
Ja hold da op, nogle gange skulle man tro at hun øvede sig i at blive kicker på et Amerikansk fodboldhold :P
3. Har du fået overstået MD og hvordan gik det?
Ja, MD er efterhånden 2 måneder siden. Det gik godt, alt så fint ud som det skulle, men den lille var nu noget blufærdig og havde lagt sig med navlestrengen mellem benene, så vi kunne ikke få lov at se hvilket køn det blev.
Og nu er vi så utålmodige at vi ikke kunne vente med at finde ud af om det var en lillesøster eller lillebror vi ventede os, så vi gik til en privat jordmoder et par dage efter og fik bekræftet af vi skal have en lillesøster :)
4. Begynder du at blive nervøs for fødsel?
Ja, meget. Fødslen med Clara var meget volsom og en ubehagelig oplevelse, så jeg frygter virkelig denne fødsel. Og nok især fordi vi har en jordmoder der bare overhovedet ikke tager vores bekymringer seriøst...
5. Gener?
Tja, jeg har egentlig ikke så mange, men syntes nu at jeg er meget handicappet af den jeg så har. Jeg har fra omkring uge 20 haft volsomme smertefulde plukveer, flere gange dagligt og nogle gange op til flere i timen. Det har gjort at min læge har beordret mig sengeliggende mest muligt, og ikke noget med at løfte rundt på min 13 mdr. gamle datter... puha det er fandme hårdt.... er ikke så god til at overholde det, men syns da at jeg er blevet mere opmærksom på at passe på mig selv, og det har da også reduceret plukveerne en smugle.
6. Har I tænkt på navne endnu?
Ja det har vi, og vi er også noget frem til et resultat. Vi havde den aftale at far bestemte navn første gang, og derfor skulle jeg bestemme anden gang. Efter et par forslag fra os hver, faldt mit valg på Alberte, og nu kan hun bare ikke hedde andet (så håber også det passer når hun så kommer ud).
For en sikkerheds skyld har vi også et drengenavn (William) hvilket vi er 100% enige om :)
- Kh Mette